کد خبر: ۲۸۵۲۲۸
زمان انتشار: ۱۰:۵۶     ۲۱ دی ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از سایت تعمیرات تخصصی لپ تاپ، گاهی اوقات هنگام کار کردن با لپ تاپ ناگهان مشاهده می کنیم که صدای آن قطع می شود و حتی با لمس کردن دکمه mute هم نمی توانیم صدا را به حالت اولیه بر گردانیم. این مشکل یک مساله سخت افزاری و یا نرم افزاری می تواند باشد.

گاهی اوقات مشکل سخت افزاری است که مربوط به پورت هدفون، یا اسپیکر و… می باشد. گاهی حتی خرابی آی سی ها و حتی مادر برد و کارت صدا هم می تواند این مشکل را بیشتر کند. اما در صورتی که مشکل سخت افزاری است نیاز به تعمیرکار لپ تاپ دارید. اما در غیر اینصورت می توان گفت که مشکل از نرم افزار درایور است که باید با استفاده از آن مشکل را حل کنید.

تعمیر کردن بلند گو لپ تاپ

برای این منظور باید درایور صدای لپ تاپ را پیدا کنید و اقدام به نصب آن کنید. خوشبختانه درایورهای زیادی روی اینترنت وجود دارند که می توانید از آن ها متناسب با مدل سیستم خود دانلود و اقدام به نصب کنید. اگر در این صورت مشکل شما حل شد که خوش شانس بوده اید. فراموش نکنید که بعد از نصب درایور باید سیستم را ریستارت کنید.

غالبا مشکل بسیاری از کسانی که بخاطر عدم پخش صدا به متخصصان مراجعه می کنند، همین مشکلات نصب درایو است که خوب است در منزل اول این کار را امتحان کنید.

زمانی که درایور را نصب کردید برای اینکه مطمئن باشید درایو را درست نصب کرده اید و مشکل از این ناحیه نیست به مسیر زیر بروید :

تعمیر کردن عیوب لپ تاپ

اگر کنار درایو لپ تاپ علامت تیک زرد رنگی باشد یعنی نصب درایور مشکل دارد در غیر اینصورت باید ابعاد سخت افزاری را بررسی کنید که مربوط به پورت ها و مادر برد و… می شود.

در صورتی که نتوانستید در منزل مشکل را حل کنید با ما تماس بگیرید!


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها