کد خبر: ۲۸۵۵۱۶
زمان انتشار: ۱۰:۲۷     ۲۲ دی ۱۳۹۳
در پی اهانت مدیر کل ارشاد استان لرستان به برخی از شخصیت های ارزشی و انقلابی، جمعی از روحانیون استان لرستان نیز اقدام به شکایت از وی به دادگاه ویژه روحانیت نمودند.
به گزارش پایگاه 598، نماینده مردم بروجرد در مجلس با اشاره به رفتارهای خارج از ادب مدیر کل ارشاد استان لرستان در یک جلسه عمومی، خطاب به وزیر ارشاد گفت: در صورت عدم برخورد صریح و قاطع با این مدیر، قطعا شما باید پاسخگوی سخنان هتاکانه وی باشید.

بیرانوند در نشست علنی یکشنبه دو هفته قبل مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در تاریخ 23 آذر سال جاری جلسه ای عمومی با حضور دو تن از فرمانداران دولت تدبیر و امید برگزار شد گفت: در آن جلسه مدیر کل ارشاد استان لرستان ضمن اهانت به برخی از شخصیت‌های دینی، مجلس انقلابی را متهم به معامله و لجاجت در بحث استیضاح و عدم رأی اعتماد به افراد پیشنهادی وزارت علوم کرد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لحن و محتوای کلام وی به قدری از دایره ادب خارج است که فعلا ابا داریم نوار آن را در مجلس پخش کنیم، خطاب به وزیر ارشاد افزود: در صورت عدم برخورد صریح و قاطع با این مدیر، قطعا شما باید پاسخگوی سخنان هتاکانه وی باشید. همچنین ابراهیم آقامحمدی نماینده خرم آباد نیز به سخنان حنان، مدیر کل ارشاد لرستان در همایش اصلاح طلبان کوهدشت اعتراض کرد.

همچنین در پی اهانت مدیر کل ارشاد استان لرستان به برخی از شخصیت های ارزشی و انقلابی، جمعی از روحانیون استان لرستان نیز اقدام به شکایت از وی به دادگاه ویژه روحانیت نمودند.

در بخشی از نامه شکایت این روحانیون آمده است: «آقای حنان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در همایش احیای دینی و اصلاح طلبی از دیدگاه اما خمینی(ره) طی اظهارات هتاکانه ای به آیت الله علم الهدی و حجج اسلام آقایان رسایی و پناهیان اهانت نموده است که عمل وی ظلم به نظام اسلامی و برخی از شخصیتهای دلسوز و برجسته انقلاب می باشد و همان گونه که مطلع هستید در پی این اظهارات سخیف، نماینده محترم ولی فقیه در استان  و امام جمعه خرم آباد و جمعی از ائمه جمعه استان و همچنین نمایندگان مردم شریف بروجرد و خرم آباد در مجلس مراتب اعتراض و هشدار جدی خود را به این عمل غیرقانونی و غیر شرعی ابراز داشته اند. ما جمعی ازطلاب و روحانیون شهرستان ولایت مدار بروجرد از دادگاه ویژه روحانیت و مسئولان دلسوز این نهاد مهم می خواهیم درراستای انجام رسالت خود که دفاع و صیانت از شئون روحانیت است با فرد مذکور برخود قاطع و انقلابی نمایند.»
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها