کد خبر: ۲۸۵۹۵۸
زمان انتشار: ۱۲:۵۷     ۲۳ دی ۱۳۹۳
فلورنتينو پرز، رئيس باشگاه رئال مادريد به بازيکنان تيمش که شب گذشته در مراسم توپ طلا، موفق به دريافت عناوين مختلف شدند تبريک گفت و مدعي شد که رونالدو، از حالا براي توپ طلاي چهارم مي‌جنگد

به گزارش پایگاه 598،شب گذشته رونالدو موفق شد برای دومین سال پیاپی، توپ طلا را بدست آورد و همچنین خامس رودریگز، موفق شد جایزه ی پوشکاش را کسب کند و تونی کروس و سرجیو راموس نیز در تیم برتر سال قرار گرفتند.

پرز به تمجید از بازیکنانش پرداخت و گفت:" شب خیلی خوبی برای باشگاه و هواداران بود. باید به تلاش ادامه دهیم و سال بعد جوایز بیشتری کسب کنیم. کریستیانو می‌خواهد تمامی رکوردها را بشکند. او توپ طلای چهارم را می‌خواهد و برای رسیدن به آن تلاش می‌کند ولی مهم تر از همه چیز این است که تیم خوب بازی می‌کند، در صدر جدول لالیگا ایستاده و جوایز زیادی کسب کرده است. از این که سرجیو راموس در تیم منتخب سال قرار گرفته خیلی خوشحالم. همینطور تونی کروس و خامس رودریگز که نتیجه تلاششان در جام جهانی را گرفتند. ما عملکرد بسیار خوب آنها را تماشا کردیم و خوشحالیم که توانستیم این دو را به خدمت بگیریم. همچنین دی ماریا را فراموش نکرده ام زیرا جایزه امشبش به خاطر عملکردش در رئال بود."

پرز سپس درباره آنچلوتی گفت:" مطمئنم که جایزه بهترین مربی سال را در دوره بعد کسب خواهد کرد بنابراین جای ناراحتی نیست. وقتی همه چیز خوب پیش می‌رود، اهمیت مربی مشخص می‌شود. جو رختکن سراسر انگیزه برای پیروزی است."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها