کد خبر: ۲۸۶۰۹۴
زمان انتشار: ۲۰:۳۵     ۲۳ دی ۱۳۹۳
پس از انتقادهای سرمربی استقلال حالا کی روش هم بازیکنان ملی پوش این تیم را از ترکیب فیکس کنار گذاشت تا زنگ خطری بزرگ برای این بازیکنان با تجربه به صدا درآید.
به گزارش پایگاه 598،بعد از انتقادهای امیر قلعه‌نویی از ملی پوشان استقلال، کی روش هم از این بازیکنان در ترکیب تیم ملی استفاده نکرد تا ملی پوشان آبی با شوک مواجه شوند. خسرو حیدری و امیر حسین صادقی که تصور فیکس بودن در ترکیب تیم ملی را داشتند حالا نسبت به چند روز قبل به این داستان جور دیگری نگاه می کنند و می دانند که وقتی دو مربی تیم ملی و استقلال آنها را در ترکیب اصلی نمی گذارند علامت‌هایی برای اتمام فوتبالشان را به صدا درآورده‌اند.

خسرو حیدری فیکس‌ترین بازیکن استقلال و تیم ملی طی سالهای اخیر بوده است اما او هم غفوری را به جای خود در ترکیب تیم ملی دید و اتفاقا غفوری عالی هم بازی کرد تا بسیاری به این باور برسند که دوران سلطنت بی چون و چرای خسرو حیدری در تیم ملی به پایان رسیده و البته علائم این موضوع از جام جهانی هم دیده شده بود. هر چند حیدری مصدوم بود و خیلی آماده این دیدار نبود.

از سوی دیگر با ورود طالب لو به استقلال حالا حتی محسن فروزان هم در حاشیه امنیت کاملی قرار ندارد و می داند که اگر نتواند کار بزرگی درون دروازه استقلال انجام دهد، جای خودش را به طالب لو می دهد.

با این رویکرد باید دید که آینده این بازیکنان به کجا می رسد و آیا ملی پوشان استقلال می توانند از زیر این فشار خارج شوند یا اینکه دوره سقوط آنها شروع شده است؟ تیموریان که از استقلال رفت و در دیدار اول هم فیکس بود و هم دو پاس گل داد تا بیشترین نقش را در پیروزی بر بحرین داشته باشد و کاملا از فشار خارج شود.

اما دیگر بازیکنان ملی استقلال زیر فشار هستند و باید دید که آیا می توانند در بازگشت از استرالیا انتقادات اخیر را کنار بزنند یا اینکه...

مهر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها