کد خبر: ۲۸۶۵۶
زمان انتشار: ۲۱:۰۰     ۰۸ آذر ۱۳۹۰
ارتش رژیم صهیونیستی که مدعی است چهار موشک کاتیوشا از جنوب لبنان به سرزمین اشغالی شلیک شده است، مناطقی از جنوب لبنان را هدف حمله تویخانه‌ای قرار داد.
به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری رسمی لبنان، یک منبع امنیتی لبنان اعلام کرد که ساعات اولیه بامداد امروز توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی مناطقی را در نزدیکی مرز لبنان با فلسطین اشغالی بمباران کرد.
 
این منبع امنیتی لبنان گفت که ارتش رژیم صهیونیستی 4 فروند موشک به منطقه "الشحار" در خراج عیتا الشعب شلیک کرد که خسارت‌های مالی به بار آورد.
 
بر اساس این گزارش ارتش رژیم اشغالگر مدعی است که 4 موشک از لبنان به الجلیل غربی در شمال سرزمین اشغالی شلیک شده است اما منابع لبنانی گفتند که این حمله رژیم صهیونیستی در واکنش به شلیک تنها یک موشک از منطقه واقع در بین شهرک حنین و رمیش به سمت اراضی اشغالی صورت گرفت.
 
به دنبال این حمله ارتش رژیم صهیونیستی ارتش لبنان نیز نیروهای خود را در مرز به حال آماده‌باش کامل درآورد. 
 
نیروهای بین‌المللی حافظ صلح مستقر در لبنان (یونیفل) نیز اعلام کرد که مراقبت‌های خود از مرزهای لبنان و اسرائیل را تشدید می‌کند و اجازه بحرانی شدن فضای موجود را نخواهد داد. 

یونیفل بدون اشاره به جزیئات تبادل آتش میان اسرائیل و لبنان اعلام کرد که فورا تحقیقاتی را در این زمینه انجام خواهد داد تا ابعاد نامشخص این اقدام را معلوم کند و دیگر اجازه نخواهد داد که بار دیگر قطعنامه 1701 سازمان ملل درباره لبنان نقض شود.

رادیو "صوت لبنان – الحریة و الکرامة" اعلام کرد که فرماندهی یونیفل درپی تحولات امنیتی امروز در "الناقورة" نشستی اضطراری ترتیب داد و فرمانده نیروهای یونیفل تماس‌هایی با فرماندهی ارتش لبنان و فرماندهان نظامی اسرائیل برقرار کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها