کد خبر: ۲۸۶۸۶۵
زمان انتشار: ۱۲:۳۰     ۲۷ دی ۱۳۹۳
آيت‌الله کعبي:
عضو مجلس خبرگان رهبري با بيان اينکه بازي با مقدسات شوخي‌بردار نيست، گفت: حادثه تاسف‌بار اهانت به رسول خدا(ص) توسط نشريه فرانسوي پروژه صهيونيست‌ها براي موج جديد اسلام‌ستيزي، اسلام هراسي و ترويج تنفر مذهبي است.
به گزارش پایگاه 598، آيت‌الله عباس کعبي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به انتشار کاريکاتور موهن به ساحت پيامبر اکرم(ص) اظهار کرد: حادثه تاسف‌بار اهانت به رسول خدا(ص) توسط نشريه فرانسوي پروژه صهيونيست‌ها براي موج جديد اسلام‌ستيزي، اسلام هراسي و ترويج تنفر مذهبي است.

وي با بيان اينکه اهانت به رسول خدا(ص) برنامه سازماندهي شده است،‌گفت: پيش از اين کاريکاتورهاي منتشر شده اقدام عده‌اي خودسر در اروپا يا آمريکا بود، امروز به طور رسمي با پشتيباني و مديريت صهيونيسم و حمايت دولت‌هاي غربي اين اتفاق مي‌افتد.

عضو مجلس خبرگان رهبري ادامه داد: اين اقدام اهانت به اسلام و پيامبر اکرم(ص) و توهين به مقدسات يک‌ميليارد و 400 ميليون نفر مسلمان است و در نهايت تروريسم را تشديد مي‌کند و در حقيقت در ميدان تروريسم بازي کردن است.

وي با اشاره به اثرات اين اقدام در اذهان مسلمانان گفت: با اين اقدام مسلمانان چهره ضد اسلام حکومت‌هاي غربي و چهره‌هاي ضد حقوق بشري کشورهاي غربي را بيش از گذشته شناختند.

کعبي يادآور شد: با چنين اقداماتي که حقوق اقليت‌هاي مذهبي و مسلمانان در مساجد و اماکن مذهبي ناديده گرفته مي‌شود و به جان، مال و ناموس مسلمانان مي‌افتند، چهره ضد انساني غرب مدعي حقوق بشر بيشتر آشکار شده و سبب معرفي بيشتر اسلام مي‌شود.

وي يادآور شد: سازمان‌ها، نهادها و انسان‌هاي آزاديخواه در غرب به دليل اين اقدامات نژادپرستانه و تعصب‌آميز که پشت پرده آن صهيونيسم است، کمپينگ‌هاي ضد صهيونيسم و ضد تبعيض نژادي براي حمايت از اسلام و مسلمانان تشکيل مي‌دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبري ادامه داد: اين اقدام آنها سبب معرفي بيشتر اسلام خواهد شد، بايد بدانند که کار بسيار اشتباهي انجام مي‌دهند و در ميدان خطرناکي بازي مي‌کند، زيرا بازي با مقدسات شوخي‌بردار نيست و تهديد امنيتي و هويتي براي تمدن غربي است.

وي يادآور شد: ترويج توهين به پيامبر اکرم(ص) با پوشش آزادي پوشالي بودن تمدن غربي را نشان مي‌دهد و معلوم مي‌شود که آنها با تنگ‌نظري و کينه‌توزي مداراي مذهبي خود را از دست دادند و به جاي مداراي مذهبي خشونت و ترور را مي‌خواهند ترويج کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها