کد خبر: ۲۸۷۰۶۵
زمان انتشار: ۲۰:۰۵     ۲۷ دی ۱۳۹۳
بارسلونا پس از کسب سه برد متوالي و فرار از بحران هفته هاي گذشته، فردا در زمين تيم رده شانزدهمي دپوريتوو لاکرونيا به ميدان خواهد رفت.
به گزارش "ورزش سه"، لوئیس انریکه که بخاطر نیمکت نشین کردن مسی در بازی مقابل سوسیداد، مورد انتقاد شدید رسانه های کاتالونیا قرار گرفته بود، پس از کسب سه برد خوب، حالا در حاشیه امنیت موقت قرار گرفته است.

انریکه در مورد جدال حساس فردا مقابل لاکرونیا که آب و هوای بهاری دارد گفت:" انتظار یک بازی دور از خانه دشوار را دارم. البته وضعیت زمین مسابقه به نظر مساعد نیست.دپور پس از شروعی بد، کمی از منطقه سقوط فاصله گرفته و این هفته ها خوب بازی می کند. برای این بازی، ژاوی را احتمالا نخواهم داشت و باید تا فردا صبر کنیم. وضعیت نیمار هم خوب است و مشکلی برای بازی فردا ندارد."

انریکه در مورد خروج نام مونیر الحدادی از تیم اول بارسا و بازگشت او به تیم دوم گفت:" من اول فصل هم گفتم که هیچ بازیکنی نمی تواند در مورد میزان دقایقی که به او خواهد رسید، مطمئن باشد. مونیر نیاز داشت تا بازی کند و به همین دلیل به تیم دوم بازگشت. او در آینده می تواند به ما کمک کند."

انریکه در مورد دلیل تغییرات مداوم در ترکیب ثابت بارسا عنوان داشت:" 11 بازیکن ثابت؟ در فصلی چنین طولانی به نظر من منطقی این است که به همه بازی برسد. من به اینکه هر هفته 11 بازیکن مشخص را به زمین بفرستم اعتقادی ندارم. فکر می کنم شیوه موردنظر من، به نفع تیم خواهد شد. همه باید بدانند که شانس بازی کردن را پیدا خواهند کرد."

انریکه در مورد مشکل بارسا در زمین حریفان نه چندان مطرح نیز گفت:" در فوتبال، همیشه تیم بهتر برنده نمی شود و این از جذابیت های این ورزش زیباست.گاهی زمین و فشار هواداران تیم مقابل، تاثیر منفی می گذارد. ما در هر بازی برای کسب پیروزی به میدان می رویم اما پیروزی در زمین حریفان، همیشه دشوارتر از کسب برد در بازی های خانگی است."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها