کد خبر: ۲۸۷۴۱۲
زمان انتشار: ۱۴:۵۲     ۲۸ دی ۱۳۹۳
کاروان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از چند روز حضور در شهر رأس الخیمه امارات امروز به ایران بازمی‌گردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران طاهری مسئول اجرایی باشگاه پرسپولیس طی توافق با مدیر باشگاه رأس الخیمه قرار شد،‌ این 2 باشگاه خواهرخواندگی یا برادرخواندگی با یکدیگر داشته باشند و از این به بعد همکاری بیشتری با یکدیگر صورت دهند.
 
*احتمال جدایی طارمی قوت گرفت
 
تیم فوتبال القادسیه کویت برای جذب طارمی پیشنهاد خوبی داده است. بر این اساس سرخ‌پوشان بعد از بازگشت به تهران این پروژه را بررسی می‌کنند، چرا که انتقال طارمی به القادسیه کویت برای سرخ‌پوشان منفعت مالی دارد. همچنین تجمع مهاجمان باشگاه پرسپولیس باعث شده که مسئولان تلویحاً رضایت‌شان برای جدایی طارمی را اعلام کنند.
 
*بازیکن برزیلی و ازبکی امشب وارد تهران می‌شوند
 
2 بازیکن برزیلی و ازبکی که مدنظر سرخ‌پوشان هستند امشب وارد تهران می‌شوند. این 2 بازیکن قرار است بعد از چند روز تمرین کردن با سرخ‌پوشان و تأیید فنی و پزشکی با باشگاه پرسپولیس قرارداد ببندند.
 
*کری بین هواداران پرسپولیس و امارات
 
در آستانه بازی تیم ملی فوتبال ایران و امارات، هواداران پرسپولیس و امارات با یکدیگر کل کل می‌کردند و هر کدام تیم‌شان را برنده این بازی می‌دانستند.
 
*جلسه ائتلاف خریداران پرسپولیس
 
جلسه ائتلاف خریداران پرسپولیس با حضور رویانیان، هدایتی، عابدینی و پروین دیروز برگزار شد. طبق برنامه قرار بود خریداران پرسپولیس جلسه‌ای با خادم و پورحسینی، رئیس سازمان خصوصی‌سازی داشته باشند که به علت فوت مادر پورحسینی این جلسه لغو شد. بر این اساس قرار است این جلسه آخر هفته برگزار شود.
 
*جلسه طاهری با اعضای تیم پرسپولیس
 
طاهری مسئول اجرایی باشگاه پرسپولیس طی مدت حضورش در اردوی امارات یک جلسه با کادر فنی و بازیکنان در امارات برگزار کرد و نکاتی را به آن‌ها گوشزد کرد.
 
*رضایت درخشان از تازه واردها
 
درخشان بعد از این که بازیکنان جدید را در اردوی امارات مورد ارزیابی قرار داد، نسبت به عملکرد آن‌ها اعلام رضایت کرد.
 
*قول تادو به درخشان
 
تادو بازیکن برزیلی جدید تیم فوتبال پرسپولیس به درخشان قول داده که تا آخر فصل 10 گل بزند. همچنین این بازیکن در بازی دوستانه با رأس الخیمه 2 گل زد و یک پاس گل هم داد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها