کد خبر: ۲۸۷۹۷۸
زمان انتشار: ۱۲:۳۱     ۳۰ دی ۱۳۹۳
رئيس کميته مسابقات سازمان ليگ گفت: نتيجه تيم ملي در جام ملتهاي آسيا 30 درصد در تعداد سهميه هاي ليگ قهرمانان آسيا تاثيرگذار است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ، غلامرضا بهروان در رابطه با اعلام برنامه 13 هفته باقي مانده ليگ اظهار داشت: برنامه نيم فصل دوم با ساعت و زمان به اطلاع تيمها رسيد اما اگر خدايي ناکرده تيم ملي نتوانست از مرحله يک چهارم نهايي عبور کند، ليگ برتر و ليگ دسته اول را يک هفته زودتر شروع مي کنيم.وي در رابطه نکات ويژه جام ملتهاي آسيا تصريح کرد: اين جوانگرايي که تيمها مثل امارات به راه انداختند برايم جالب بود. آنها 10 سال است که روي آکادمي کار مي کنند و حالا نتيجه اش را گرفته اند. ما هم بايد همين کار را کنيم و از آنها الگو بگيريم تا آينده فوتبالمان ساخته شود.بهروان ادامه داد: به همين بازيهاي تيم ملي خودمان نگاه کنيد، وحيد اميري، سردار آزمون و پورعلي گنجي و... اينها نتيجه جوانگرايي در ليگ هستند که الان به تيم ملي کمک مي کنند. اينها در واقع ستاره هاي تيم ملي شده اند و به ديگر جوانان نيز انگيزه مي دهند.وي در رابطه با تورنمنتهايي که قرار بود در تعطيلات ليگ برگزار شود، خاطرنشان کرد: چند تورنمنت قرار بود برگزار شود اما هيچ کدام به سرانجام نرسيد. البته اکثر تيمها با هم بازي دوستانه داشتند و مشکلي نيست.

رئيس کميته مسابقات سازمان ليگ در پاسخ به اين سوال که نتايج تيم ملي در جام ملتهاي آسيا هم در سهميمه هاي ايران تاثيرگذار است، گفت: نتيجه تيم ملي در جام ملتهاي آسيا 30 درصد در تعداد سهميه هاي ليگ قهرمانان آسيا تاثيرگذار است. فاکتورهاي AFC براي حرفه اي سازي تغيير کرده است، ديگر به ورزشگاه، چمن و جايگاه VIP کاري ندارند. براي آنها مهم 30 درصد مهم عملکرد تيم ملي است و 70 درصد نتيجه نمايندگان ايران درليگ قهرمانان آسيا که اميدوارم در هر 2 رقابت نتيجه خوبي بگيريم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها