کد خبر: ۲۸۸۳۵۶
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
اجرا پس از تصویب نهایی دولت
عضو شورای عالی کار با اعلام اینکه افزایش ۲۰ هزار تومانی حق مسکن کارگران در جلسه عصر دیروز شورای عالی کار با حضور نمایندگان کارگران و کارفرمایان و دولت به تصویب رسید، گفت: این رقم پس از تصویب نهایی در دولت از سال ۹۴ پرداخت می شود.
به گزارش پایگاه 598، محمدرضا بقائیان با اشاره به اینکه بررسی افزایش پایه سنوات، بن خواروبار و حق مسکن برای بسته مزدی 94 کارگران در دستور کار جلسه عصر دیروز شورای عالی کار بوده است به تسنیم گفت: دستورات جلسه دیروز با حضو نمایندگان کارگران، کارفرمایان و دولت بررسی شد.
 
وی ادامه داد: تنها مصوبه این جلسه افزایش حق مسکن کارگران از 20 هزار تومان به 40 هزار تومان بود که مقرر شد این مصوبه برای تایید نهایی به هیئت وزیران ارسال و از سال 94 پرداخت شود.
 
عضو شورای عالی کار اظهار کرد: بررسی افزایش بن خواروبار و پایه سنوات به جلسه دو هفته آینده شورای عالی کار موکول شد. مقرر شد این دو مورد در بسته مزدی 94 با حضور وزیر اقتصاد، وزیر کار و مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی بررسی شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
mohammad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۸ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
۰
۰
خوش به حالت کارگر شریف. اگر یکسال این چهل هزارتومان را خرج نکنی میتونی یک ماه اجاره خونتو بدی. ماشالله به کرمت ای دولت تدبیر و امید.(اسفند دود کنید)
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها