کد خبر: ۲۸۸۷۵۱
زمان انتشار: ۲۰:۳۲     ۰۲ بهمن ۱۳۹۳
ناصر ابراهيمي سرمربي تيم‌ملي فوتبال کشورمان در سال 1984، از جام ملت هاي امروز حرف زده و از خاطرات قديمي و تيم 30 سال قبل مي‌ گويد که با بدشانسي قهرمان نشد.

به گزارش پایگاه 598،ابراهیمی در گفت‌وگو با "ورزش سه" می‌ گوید: تیم‌ملی فوتبال کشورمان، خوب بازی نمی‌ کند اما وضعیت فوتبال ما و امکانات حال حاضر به گونه ای است که حداقل باید بین 4 تیم برتر جام قرار بگیریم. ابراهیمی تاکید می‌ کند؛ در هر حال ایران قوی تر از تیم های دورگروهی بوده است و عراق هم حریفی نیست که بتواند ما را بلرزاند.

ناصر ابراهیمی از جام‌ملت‌ها‌ی 1984 می‌ گوید: ما اسیر بدشانسی شدیم. امارات و چین را با قدرت بردیم، با سنگاپور و هند مساوی کردیم تا به عربستان بخوریم که تیمی ساده تر از کویت بود. حساب و کتابمان هم درست بود و تا اواخر بازی با عربستان برنده بودیم و به راحتی می‌ توانستیم به فینال رفته و بار دیگر حریف تیم‌ملی چین شویم. تیمی که در دور مقدماتی 2 ـ صفر شکستش داده بودیم.

ابراهیمی در ادامه از بدشانسی ها می‌ گوید: ما یک ـ صفر جلو بودیم و احدی را جای محمدخانی آوردیم تا بازی را حفظ کنیم و ساق ناصر را برای فینال حفظ کنیم. برخلاف آنچه دوستان می‌گویند از این لحظه به بعد تحت فشار قرار نگرفتیم که اشتباه کنیم، یک توپ ساده سانتر شد و شاهین بیانی که می‌ توانست توپ را دفع کند خواست برای وقت گذرانی آن را به سلطانی گلرمان بدهد و سلطانی هم فکر نمی‌ کرد شاهین بیانی چنین ضربه سری را بزند، ما هم تیم را برای 90 دقیقه ترتیب داده و شوکه شدیم.

ناصر ابراهیمی می‌گوید: حافظ طاحونی را که در دقیقه 117 آوردیم در تمرینات پنالتی ها را عالی می‌ گرفت در حالی که کار سلطانی در مهار پنالتی ها تعریفی نداشت.

ابراهیمی می‌ گوید: در جام 84، کمتری امکانات تاریخ را داشتیم اما باز هم با همین امکانات وحشتناک ضعیف باز هم می‌ توانستیم قهرمان شویم با این حال ما هیچ کم نداشتیم اما مقدر نبود قهرمان شویم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها