کد خبر: ۲۸۸۷۷۶
زمان انتشار: ۲۳:۰۸     ۰۲ بهمن ۱۳۹۳
احمد ابراهيم مدافع تيم ملي عراق طي مصاحبه مطبوعاتي گفت: تمام تلاش ما اين است به مرحله بعد و به بازي پاياني برسيم.
به گزارش "ورزش سه" این مدافع عراقی در گفت و گو با روزنامه البیان امارات گفت : ملت عراق به شدت منتظر این اتفاق و شادی برای قهرمانی هستند. آنها محتاج این شادی هستند.عراقی ها همیشه به فوتبال عشق می ورزند و برد تیم مل کشورشان شکل زندگی شان را تغییر می دهد.

ابراهیم گفت پ:بازی های 2007 را به یاد بیاورید . وقتی ما قهرمانی را بدست آوردیم کشورمان غرق در مشکلات بود ولی مردم به خیابان ها ریختند و تا صبح شادی کردند. این پیروزی ها باعث وحدت بین اقوام عراق خواهد شد. وقتی که ما می توانیم با یک پیروزی عده زیادی را شاد کنیم باید این کار را انجام دهیم و بازیکنان هم این مساله را می دانند. ما بعداز جام 2007 نتوانستیم پیروزی هایمان را تکرار کنم. همه می دانند وضعیت عراق چقر ناگوار است و ما تنها تیمی بین تیم های این دوره بودیم که نتوانستیم در خانه و بین هواداران مان تمرین کنیم و نتیجه آن را در جام خلیج فارس دیدید.

او ادامه داد ما بازیکنانی هستیم که تاریخ را ورق خواهیم زد و به رغم اینکه مربی مان حکیم شاکر ما را ناگهان ترک کردو راضی شنیشل بر سر کار آمد توانستیم به درک خوبی از یکدیگر دست یابیم. ما 3 دیدار تدارکاتی در امارات داشتیم و یک بازی هم جلوی ایران در استرالیا انجام دادیم و این تمام تداراکات ما بود.

ابراهیم در مورد بازی با ایران گفت: بازی با ایران خیلی سخت است. ایرانی ها تیمی متفاوت درجام هستند و رتبه اول آسیا رادارند.این تیم از بازیکنان حرفه ای تشکیل شده که در لیگ های خارجی بازی می کنند و مربی شان هم از سال 2011 با آنها بوده. آنها همیشه در بازی های متفاوت شکل های بازی مختلفی ازخود نشان می دهند. ایرانی ها از آن بازی تدارکاتی که با ما کردند تاکنون فرق زیای کردند و انگار ما با تیمی بازی داریم که تازه به تورنمنت وارد شده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها