کد خبر: ۲۸۹۴۵۴
زمان انتشار: ۰۲:۱۶     ۰۶ بهمن ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 ، شاهرخ بیانی با اظهار ناراحتی از صحبت های کارلوس کی روش در خصوص حمید درخشان گفت: حمید درخشان سالها کاپیتان تیم ملی ایران بوده و زحمات زیادی برای فوتبال ایران کشیده است. او یک بازیکن بزرگ و شناخته شده در فوتبال ایران بوده و کی روش که ۴ سال است به ایران آمده حق ندارد در خصوص مربیان ایرانی و درخشان چنین اظهارنظرهای نابجایی انجام دهد.

وی افزود: کاش کی روش به جای توهین به مربیان داخلی ضعف های فنی خود را می پذیرفت. او تیمی را در اختیار داشت که بازیکنان خوبی در آن حضور داشته و بهترین تدارکات برای آنها صورت گرفته  بود و ما در عمر ورزشی خود چنین تدارکاتی را برای تیم ملی مان ندیده بودیم.

مربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: کی روش حذف تیم ملی از جام ملت های آسیا را نباید به گردن مربیان داخلی انداخته و آن را باید در ضعف فنی خود جستجو کند.

بیانی در خصوص صحبت های کی روش در مورد صغر سنی بازیکنان نیز گفت: نمی دانم چه کسانی این صحبت ها را به کی روش انتقال داده اند اما امیدوارم کی روش یادش باشد که او هم در دادگاه بین المللی فوتبال پرونده دارد و انتظار داریم بگوید دلیل آن پرونده در دادگاه چیست؟

مهر

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها