کد خبر: ۲۸۹۶۸۸
زمان انتشار: ۱۱:۰۹     ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
جام نيوز/ قبل از اعتراض رسمي ايران به AFC سران کنفدراسيون به ايران پيشنهاد دادند قيد اعتراض را بزنند و در عوض براي ميزباني در جام ملت هاي آسيا 2019 قول بگيرند.
وقتي مساله دوپينگ علا عبدالزهرا عراقي مطرح شد، يک از مسئولان عالي رتبه کنفدراسيون فوتبال آسيا به فدراسيون فوتبال ايران اعلام کرد که شما خودتان هم خوب مي دانيد با پيگيري اين شکايت به جايي نمي رسيد و AFC نتيجه بازي ايران و عراق را برنمي گرداند و ماهيت جام ملت هاي آسيا را زير سوال نمي برد. بهتر است به جاي اعتراض بي فايده به اين موضوع، با کنفدراسيون وارد مذاکره شويد و قول ميزباني جام ملت هاي 2019 استراليا را بگيريد.
اما مسئولان فدراسيون فوتبال ايران پيگير اين پيشنهاد نشدند و حالا هم شانس بازگشت به جام 2015 را از دست داده اند و هم شانس ميزباني جام 2019 را!
البته اين خبر هنوز رسما تاييد نشده و منتظر شفاف سازي مسئولان فدراسيون فوتبال هستيم.
* سه جلسه بي فايده براي سرکار گذاشتن مردم؛ کنفدراسيون بامداد روز گذشته گفته بود نه!
از استراليا خبر مي رسد هر 3 جلسه اي که صبح امروز نمايندگان فدراسيون فوتبال در مقر کنفدراسيون فوتبال آسيا برگزار کردند فرماليته بوده و AFC بامداد امروز جواب منفي را به نبي و مقدس داده بود.
حوالي ساعت 11:00 روز گذشته به وقت تهران از سوي مقامات ايراني حاضر در استراليا اعلام شد اعتراض ايران به دوپينگي بودن علا عبدالزهرا وارد نيست و بازي ايران و عراق 3 بر صفر نمي شود.
اما از سيدني خبر رسيده کنفدراسيون فوتبال آسيا ساعت 3:00 بامداد ديروز به وقت تهران رييس کميته انضباطي کنفدراسيون فوتبال آسيا که در سيدني حضور داشت به نمايندگان فدراسيون فوتبال ايران گفت اعتراض شما به جايي نمي رسد و بهتر است اصلا موضوع را پيگيري نکنيد. جواب ما منفي است!
نمايندگان فدراسيون فوتبال ايران با اين که جواب قاطع مسئولان کنفدراسيون فوتبال آسيا را شنيده بودند در جلسه اول شرکت کردند و کار را به جلسه هاي دوم و سوم هم کشاندند اما در نهايت همان جواب منفي را شنيدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها