کد خبر: ۲۸۹۷۴۴
زمان انتشار: ۱۲:۵۹     ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
سرمربي تيم فوتبال پديده مشهد گفت: مربيان بهتر است روي کار خودشان تمرکز کنند و نمي‌دانم چرا بعضي‌ها فکر مي‌کنند بايد در مورد هر چيزي نظر دهند.

به گزارش پایگاه 598،و به نقل از تسنیم، علیرضا مرزبان در خصوص آخرین وضعیت تیمش در فاصله 3 روز مانده به آغاز هفته هجدهم لیگ برتر عنوان کرد: در تعطیلات برخی اتفاقات پیرامون باشگاه پدیده رخ داد و مشکلاتی را برای ما بوجود آورد. مشکلاتی از قبیل دیر شدن پرداختی‌های بازیکنان، لغو اردوی خارجی، ندادن زمین دانشگاه فردوسی به تیم که دور از انتظار بود.

وی ادامه داد: با صحبت‌های انجام شده قرار است ظرف امروز و فردا پرداختی‌ها به صورت چک به بازیکنان انجام شود که اتفاق خوبی است. باشگاه تا قبل از تعطیلات 40 درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده بود و قرار بر این بود که تا شروع نیم فصل دوم بخش دیگری از قراردادها پرداخت شود که این اتفاق قبل از سفرمان به قم رخ خواهد داد.

سرمربی پدیده مشهد در مورد تغییرات بوجود آمده در برنامه مسابقات لیگ تاکید کرد: در این مورد صحبت‌هایی با بهروان داشتم. متاسفانه برای شروع یک هفته زودتر مسابقات، آشوب به پا شده در حالی که اگر برنامه تغییر نمی‌کرد اتفاق خاصی رخ نمی‌داد.

مرزبان یادآور شد: برنامه 13 بازی از قبل اعلام شده بود و ما با تفکرات حرفه‌ای راه خودمان را مشخص کرده بودیم اما با تغییر برنامه شرایطی را بوجود آوردند که ما برای بازی با صبای قم دو مهره خوب خود را در اختیار نداشته باشیم.

وی ادامه داد: به بهروان گفتم؛ ما یک بازیکن خیلی خوب‌مان در تیم ملی ازبکستان بوده و تازه قرار است امروز (دوشنبه) از کشورش به ایران سفر کند که با توجه به خستگی او، نمی‌توانیم از این بازیکن تاثیرگذارمان در بازی با صبا استفاده کنیم. یک بازیکن جوان خوب به نام محمد علی فرامرزی هم در تیم امید داریم که نمی‌توانیم از او در این مسابقه استفاده کنیم. فکر کنم حرف‌های من برای بهروان مهم نبود چرا که او برنامه مدنظرش را اعلام کرد.

سرمربی پدیده مشهد با تاکید بر اینکه مجبورند در این هفته مقابل صبای قم به میدان روند تصریح کرد: مجبوریم بدون بهترین فوروارد خود یعنی نسیم‌اف به قم برویم در حالی‌ که به او پول داده‌ایم تا بیشترین بهره را از وی ببریم. شاید توضیحاتم در این‌باره جالب نبود که مورد قبول بهروان قرار نگرفت.

مرزبان به بازی تیمش با صبای قم اشاره کرد و گفت: با کوله پشتی که از مشکلات بر دوش می‌کشیدیم تمرینات آماده‌سازی خوبی را پشت سر گذاشتیم و شاگردانم اگرچه روح و روان‌شان تحت تاثیر مشکلات پیرامون باشگاه قرار داشت اما با تمرکز و تلاش زیاد در تمرینات شرکت کردند. در واقع سعی ما این بود که از کنار موانع و مشکلات به سلامت رد شویم و حالا خود را برای بازی با تیم خیلی خوب صبای قم آماده می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با امید و انگیزه زیاد به قم می‌رویم و همه نفرات تیم به غیر از نسیم‌اف و فرامرزی در این سفر تیم را همراهی خواهند کرد و تلاش می‌کنیم دست پر به مشهد برگردیم.

مرزبان در ادامه گفت‌وگو با تسنیم در خصوص عملکرد تیم ملی در جام ملت‌ها و جو بوجود آمده پیرامون این تیم در ایران گفت: من در تیم ملی مونته‌نگرو به عنوان مربی فضای خاصی را تجربه کردم و در تیم ملی آلمان در سال 88 به عنوان آنالیزور تعقیب کننده اوضاع بودم. اعتقادم این است که وقتی فردی را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب می‌کنیم باید تحت هر شرایطی به او اعتماد کنیم و به تفکراتش احترام بگذاریم.

وی ادامه داد: حالا که تیم ملی نتوانسته آن طور که باید نتیجه بگیرد نباید موج حملات علیه این تیم آغاز شود. بدون تردید در حیطه من، مربی تیم باشگاهی نیست که از کار سرمربی تیم ملی ایراد بگیرم و تفکرات او را زیر سؤال برم. هر چند معتقدم بازیکنان و مربیان تیم ملی در مجموع عملکرد قابل قبولی در جام ملت‌ها داشتند.

مرزبان دلیل رضایتش از عملکرد تیم ملی در جام ملت‌ها را روحیه بالای مبارزه طلبی این تیم عنوان کرد و گفت: تیم ملی با تفکرات کی‌روش حرکت خوبی داشت و از بارزه‌های مثبت تیم تحت هدایت او روحیه بالای مبارزه کردن و بدون حاشیه بودن تیم بود. در حقیقت ما در ضربات پنالتی به عراق باختیم و ایرادی که به منتقدان کی‌روش وارد است این است که ما خودمان چه عملکردی در تیم‌مان داشته‌ایم؟

وی عنوان کرد: من اجازه ندارم در مورد سرمربی تیم ملی قضاوت کنم بلکه این فدراسیون فوتبال است که بررسی می‌کند کی‌روش موفق بوده یا نه. من به عنوان یک وطن پرست عاشق تیم ملی کشورم هستم و دوست دارم همیشه قدرت برتر آسیا باشیم اما ما تصمیم گیرنده نیستیم که چه کسی به تیم ملی بیاید و چه کسی برود بلکه باید کار خودمان را درست انجام داده تا بهترین استعدادها را برای فوتبال کشور پرورش دهیم.

سرمربی پدیده مشهد با بیان اینکه مربیان حرفه‌ای هرگز علیه یکدیگر صحبت نمی‌کنند افزود: سلامت کار مربیان حرفه‌ای در این است که در کار یکدیگر دخالت نکرده و کار خودشان را انجام دهند. قرار نیست افراد در مورد هر چیزی اظهار نظر کنند. مثل این می‌ماند که وقتی صبح از خواب بیدار می‌شویم وقتی برف می‌آید بگوییم امروز نباید برف بیاید! وقتی قرار نیست نظر ما چیزی را تغییر دهد پس بهتر است اظهار نظر نکنیم. نمی‌دانم چرا باید این احساس را داشته باشیم باید حتما در مورد تیم ملی نظر بدهیم در شرایطی که باید کار و وظیفه خودمان را به درستی انجام دهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها