کد خبر: ۲۸۹۷۵۴
زمان انتشار: ۱۳:۱۸     ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
مربي تيم فوتبال پرسپوليس نسبت به تغيير تاريخ آغاز ليگ انتقاد دارد.

 به گزارش پایگاه 598،و به نقل از تسنیم، حسین عبدی در مورد دیدار روز جمعه پرسپولیس و ذوب‌آهن در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: پیش از این قرار بود هفته هجدهم لیگ برتر پانزدهم بهمن برگزار شود و ما هم روی همین تاریخ برنامه‌ریزی کرده بودیم که متأسفانه زمان برگزاری دیدارهای این هفته تغییر کرد. متأسفانه تغییر فی‌البداهه تاریخ لیگ به ضرر تمام تیم‌هاست و در کار فنی آنها خلل ایجاد می‌کند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تیم پرسپولیس آمادگی این را دارد که روز جمعه به مصاف ذوب‌آهن برود، خاطرنشان کرد: ما سعی می‌کنیم تا روز جمعه این اتفاق رخ دهد اما واقعاً تمام تیم‌ها روی پانزدهم بهمن برنامه‌ریزی کرده بودند. این درست نیست که چند روز قبل به ما اعلام کنند باید پنج روز زودتر به میدان برویم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس ضمن بیان اینکه در مورد حضور ضرغام اسماعیل در این تیم حمید درخشان تصمیم‌گیرنده است، در خصوص وضعیت بازیکنان جدید در پرسپولیس عنوان کرد: انشاءالله این بازیکنان بتوانند هرچه‌ سریع‌تر به شریط آرمانی برسند و به پرسپولیس کمک کند.

عبدی درباره وضعیت بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس در تیم ملی و تیم امید گفت: فکر می‌کنم نوراللهی، کمندانی و خانزاده از روز سه‌شنبه در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا می‌کنند. باید ببینیم وضعیت آمادگی این بازیکنان در چه اندازه‌ای است.

وی در مورد رد اعتراض فدراسیون فوتبال کشورمان توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر دوپینگی بودن هافبک تیم ملی فوتبال عراق اظهار داشت: بعید به نظر می‌رسید که نتیجه بازی ایران و عراق تغییر پیدا کند. واقعیت این است که شما وقتی در بازی‌های حذفی شکست می‌خورید از دور خارج می‌شوید و دیگر نمی‌شود نتیجه بازی را تغییر داد.

مربی پرسپولیس در خصوص آینده کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران هم خاطرنشان کرد: همه چیز به فدراسیون فوتبال بستگی دارد. قطعاً مسئولان فدراسیون فوتبال عملکرد کی‌روش را زیر ذره‌بین دارند.

عبدی در پاسخ به این سؤال که «آیا کی‌روش چیزی به فوتبال ایران اضافه کرده است؟»، گفت: بالاخره کی‌روش سبک خاصی در فوتبال دارد و آن را هم در ایران اجرا کرد. او سعی کرد با اضافه کردن بازیکنان ایرانی خارج از کشور به تیم ملی سریعتر تاکتیک مورد نظرش را در تیم ملی اجرا کند. در کل معتقدم اگر در بازی با عراق پولادی از زمین اخراج نمی‌شد هیچ‌‌وقت به این تیم نمی‌باختیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها