کد خبر: ۲۸۹۷۶۶
زمان انتشار: ۱۳:۲۷     ۰۶ بهمن ۱۳۹۳

روزنامه آفتاب يزد که به انتشار اخبار کذب و تحلیل های زرد در میان روزنامه های زنجیره ای شهره است، اخیرا با انتشار گزارشی جنون آمیز! که مشخص نیست هدف آن حمایت یا تخریب وزیر بهداشت دولت یازدهم است، مطالبی را به هم ربط داده که بدون هیچ توضیح اضافه با خواندن آن خوانندگان محترم می توانند درباره عمق! این مطلب قضاوت کنند:

نويسنده اين گزارش با پيش کشيدن موضوع نزديکي معاونت سياسي صداوسيما با جبهه پايداري و رويکرد خلاف قاعده صداوسيما در حمايت از يکي از وزراي کابينه روحاني، اين احتمال را مطرح کرده است که جبهه پايداري با همراهي صداوسيما و برخي مخالفان دولت برنامه هاي سياسي مفصلي براي «شاگرد اول» کابينه در مخيله دارند.

در بخشي از اين گزارش آمده است: «[آنچه سبب تعجب است] برخوردهاي دوگانه تفکرات پايداري با اجزاي دولت حسن روحاني است، يعني انتقادات پردامنه و عميق از سياست و خارجه و حوزه فرهنگ و امنيت اجتماعي و سکوت، همراهي وگاه مدح و ستايش از حوزه سلامت يعني همان حوزه‌اي که تحت نظارت سيدحسن هاشمي قرار دارد. آنچه بيشتر به اهميت موضوع دامن مي‌زند سکوت در برابر چالش‌هايي است که در اين حوزه‌اي پديدار شده است.

روغن پالم، برنج‌هاي آلوده، سونامي سرطان، موضع‌گيري صريح وزارت بهداشت در موضع آلودگي هوا و مواردي از اين دست، اين شائبه را به ذهن هدايت مي‌کند که پايداري‌هايي که منتظر کوچک‌ترين لغزش از سوي نيروهاي اجراي حسن روحاني هستند تا شديدترين و برنده‌ترين انتقادات را راهي ساختمان پاستور کنند، چگونه است که اين چنين سوژه‌هاي نابي را براي به باد انتقاد گرفتن دولت تدبير و اميد ناديده‌ مي‌انگارند؟

اين دو زاويه يعني وزارت بهداشت و ناديده‌ا‌نگاري، همراهي‌ها و حمايت‌ها ضلع سوم يا ديگري نيز دارد و آن همراهي رسانه ملي در نهادينه کردن مهندسي طراحي شده پايداري است! زيرا سوژه‌هاي پيرامون وزارت بهداشت به طرز سوال‌برانگيزي از رسانه ملي نيز دچار ساده‌انگاري، ناديده‌ا‌نگاري و گاه همراهي کردن شده است. اين سه ضلع به طرز زيبايي با رپرتاژهاي معنادار رسانه ملي در اين حوزه يعني بهداشت و درمان هرگونه ترديدي در همراهي کردن انتخاباتي جبهه پايداري را مردود مي‌شمارد.»

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
فرشاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۳ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
۰
۰
یعنی کلا اصلاحاتی ها خیلی قاطی اند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها