کد خبر: ۲۹۰۱۲۶
زمان انتشار: ۱۳:۲۵     ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ايسنا، نماينده مردم بافت و رابر در مجلس، با اشاره به پيام رهبري به جوانان غرب با هوشمندانه خواندن اين پيام گفت: بنا بر اقدام متفکران غربي ايشان در بهترين زمان، بهترين پيام را صادر نمودند.

عليرضا منظري توکلي در تذکر شفاهي از ميانگين بالاي بيکاري در حوزه انتخابيه خود انتقاد کرد و افزود: انتظار داشتيم وضعيت فولاد بافت با سرعت بيشتري رسيدگي شود، اما متأسفانه اخيراً 187 نفر از کارگران آن اخراج شده‌اند که پيامدهاي سوء اجتماعي و سياسي دارد.

اين نماينده مجلس همچنين خواستار اجراي کارخانه کنستانتره رابر شد و خطاب به وزير جهاد کشاورزي، گفت: تأخير در پرداخت قيمت خريد تضميني ذرت، کشاورزان را به خاک سياه کشانده چرا که پولي براي خريد بذر گندم و کود ندارند. اين مسأله آسيب زيادي به محصول استراتژيک گندم وارد مي‌کند.

او همچنين درخواست حل مشکلات معادن اسفندقه را مطرح کرد.

منظري توکلي همچنين خطاب به وزير اقتصاد، گفت: در کربلا تحريم‌ها را زماني برداشتند که سرها را بريدند و خيمه‌ها را سوزاندند و اهل بيت امام حسين (ع) را به اسارت بردند. بعيد مي‌دانم يزيديان زمان براي لغو تحريم‌ها به کمتر از اين راضي باشند. بايد هرچه بيشتر به اقتصاد مقاومتي تکيه کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها