کد خبر: ۲۹۰۱۲۹
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
سرخاب سفيداب/ امروز مي‌خواهيم براي رسيدن به موهايي سالم‌تر و درخشان‌تر آبميوه بخوريم! با اينکار مواد غذايي مورد نياز را به موهايتان مي‌رسانيد تا جذاب‌تر از هميشه باشند و کمتر بشکنند!
توجه داشته باشيد که اگر آب‌ميوه گير نداريد، مي‌توانيد از مخلوط کن استفاده کنيد. شايد آب‌ميوه‌تان کمي غليظ‌تر شود اما هنوز هم مواد مغذي مورد نظر ما سر جايشان هستند!

چيزهايي که احتياج داريد:

چهار پنج تا برگ چغندر بزرگ
برگ چغندر مزه‌ي ملايمي دارد و پر از ويتامين آ و سي است که بهمراه چيزهاي ديگر به افزايش توليد سبوم کمک مي‌کند. همچنين بعنوان يک نرم‌کننده‌ي طبيعي پوست سر نيز به حساب مي‌آيد. گيسواني نرم و درخشان!
۱ ليمو ترش پوست کنده
ليموترش به تند و تيز شدن مزه‌ي آبميوه کمک مي‌کند و ويتامين سي را برايمان فراهم مي‌آورد، يعني چيزي که بدن شما براي جذب آهن به آن احتياج دارد. اگر شما به اندازه‌ي کافي آهن دريافت نکنيد، حدس بزنيد چه مي‌شود؟ موهاي شما سست شده و حياتش را از دست ميدهد.
۱ پرتقال بزرگ پوست کنده
ويتامين سي بيشتر!
۱ سيب زميني شيرين بزرگ پوست کنده
سيب‌زميني‌هاي شيرين مملو از بتا کاروتن هستند، ماده‌اي که بدن شما آنرا به ويتامين آ تبديل مي‌کند و چيزي که از خشک شدن پوست سر شما و در نتيجه شوره زدن جلوگيري مي‌کند.
۳ هويج بزرگ با پوست
بتا کاروتن بيشتر! مي‌خواهيم تا جايي که مي‌توانيم بتا کاروتن اضافه کنيم!
ده پانزده تا توت فرنگي بدون برگ سبز
توت فرنگي‌ها ظرف‌هاي کوچک ستودني طبيعي هستند که ويتامين بي را با خود حمل مي‌کنند؛ و موهاي تشنه‌ي ما را قوي و سالم خواهند کرد. بعلاوه آن‌ها سرشار از آنتي اکسيدان هستند و آب‌ميوه‌ي ما را کلي خوشمزه مي‌کنند.
دستور تهيه:
همه‌ي مواد را بشوييد و هسته‌ها و ساقه‌هايشان را جدا کنيد؛ سپس آنها را در آب‌ميوه گيرتان بيندازيد و دکمه‌ي روشن‌اش را بزنيد! يا اينکه آنها را به داخل مخلوط کن ريخته و يک فنجان آب هم اضافه کنيد تا آبميوه‌تان کمي رقيق شود.
با اين مقدار مواد اوليه، چيزي حدود ۱ ليتر آبميوه خواهيد داشت، نگران زيادي‌اش نباشيد، اگر چيزي اضافه ماند مي‌توانيد آنرا در يخچال، در محفظه‌اي که جلوي ورود هوا را مي‌گيرد نگهداري کنيد. سپس هر وقت که خواستيد دوباره نوش جانش کنيد، کافيست کمي تکانش دهيد.
تمام آبميوه‌تان را به مدت دو روز، تا زماني که تازه است تمامش کنيد، چرا که آبميوه‌ها قدرت جادوييشان را به سرعت از دست مي‌دهند!
اين آبميوه‌ي نارنجي صورتي و سبز، وقتي کاملا باهم مخلوط شود يک رنگ ترکيبي يک جور سبز يا يک جور صورتي به خود مي‌گيرد! همچنين بخاطر سيب‌زميني شيرين بافت خامه‌اي بخود مي‌گيرد که کمي شبيه شيک پرتقال و توت فرنگي است.
اين آبميوه يک انتخاب شيرين براي شروع روز شماست. پيشهاد مي‌کنم بين هر جرعه‌اي که از اين آبميوه‌ي عالي مي‌نوشيد با خودتان تکرار کنيد: آهاي موهاي من مثل يک الماس بدرخشيد!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها