کد خبر: ۲۹۰۲۳۵
زمان انتشار: ۲۰:۴۴     ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
مرتضي محصص مدرس فدراسيون فوتبال معتقد است که در صورتي که کارلوس کي‌روش در ايران بماند، به طور حتم از او در تيم هاي پايه نيز استفاده خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598،محصص در گفت‌وگو با "ورزش سه" گفت: به نظر من کی‌روش حداقل 2، 3 سال زمان نیاز دارد تا بتواند تاثیرات خودش را روی فوتبال ایران بگذارد.

تئوریسین و متخصص دنیای فوتبال
در مورد کارلوس کی‌روش و سابقه کاری و پرونده ای که دارد در جاهای مختلف نمی‌ توان زیاد بحث کرد. چراکه همه او را به عنوان یک تئوریسین و متخصص دنیای فوتبال قبول دارد. کی‌روش یک مربی سختگیر، با نظم و انضباط است که در سابقه مربیگری اش در تیم های منچستریونایتد و رئال مادرید هم می‌ توان این مساله دنبال کرد. یعنی اگر شما سری به سایت ها بزنید و مصاحبه ها و برنامه های او را مرور کنید، به این نظم و انضباط می‌ رسید.

کی‌روش ناز کسی را برای حضور در تیم‌ملی نکشید
نزدیک به 4 سال است که کی‌روش در فوتبال ایران است و حالا می‌ توان تاثیر تاکتیکی و نظم و انضباط او را در تیم‌ملی مشاهده کرد و همچنین برابری حقوق اجتماعی بازیکنان. منظورم این است که هیچ وقت کی‌روش نیامد ناز کسی را برای حضور در تیم‌ملی بکشد. به عقیده من تا به حال کی‌روش الگوی خوبی برای مربیان داخلی بوده است. اما او باید نظرات مختلف را هم بشنود. یعنی ما باید به کسانی که با ما مخالف هستند هم احترام بگذاریم، چون این مربیان هم قصد دلسوزی برای تیم‌ملی را دارند یا حداقل ما امیدواریم که حب و بغضی در آن نباشد.

حیف است کی‌روش به این زودی از فوتبال ایران برود
کی‌روش باید حداقل دو، سه سال دیگر در ایران باشد تا تاثیرات زیادتری را در آینده فوتبال ایران و مربیان آن ببینیم. او در 4 سال گذشته پایه و اساس کار دفاعی تیم‌ملی را به تیم های لیگ در سطح بالایی انتقال دادند. حیف است به همین زودی کی‌روش از فوتبال ما جدا شود. باید از امثال کی‌روش ها بهره ببریم و به آینده فوتبالمان فکر کنیم. البته این حرف های من است شاید خود کی‌روش بعد از صحبت هایی که انجام دهد تصمیم بگیرد که در ایران نماند.

حضور امیدها در تیم بزرگسالان
من موافق هستم که این جوان هایی که الان با این اعتماد به نفس در تیم‌ملی بازی می‌ کنند، شروع کاری است که کی‌روش باید در چند سال آینده آن را تمام کند، یعنی ما 11 فروردین که با سوئد بازی داریم امیدواریم که امیدها در تیم بزرگسالان به میدان بروند و بیشتر روی جوان ها کار شود.

تعامل کی‌روش با مربیان لیگ
من منتظر هستم وضعیت ماندن آقای کی‌روش مشخص شود، بعد از آن در همایش های آموزشی لیگ‌برتر از کی‌روش دعوت خواهیم کرد که با مربیان لیگ تعامل کند و هیچ دلیلی هم ندارد که در آن جلسات اختلافی به وجود بیاید. درست است که مربی ها و کارشناسان مختلف ممکن است از او انتقاد کنند اما این انتقادها منصفانه و با دلسوزی بوده. قطعا ما باید از مربی ای که سابقه حضور در رئال مادرید و منچستریونایتد را دارد بیشتر استفاده کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها