کد خبر: ۲۹۰۲۷۴
زمان انتشار: ۲۲:۲۳     ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
مديرعامل باشگاه استقلال که بعد از سفري حدود 3 هفته اي به کانادا به ايران بازگشته ادعا مي‌ کند که قيمتي که سازمان خصوصي سازي براي استقلال و پرسپوليس تعيين کرده نه تنها زياد نيست بلکه کم هم هست.
بهرام افشارزاده در این باره به "ورزش سه" گفت: من قبول ندارم که قیمت استقلال و پرسپولیس زیاد است، 290 میلیارد تومان نه تنها زیاد نیست بلکه کم هم هست. برند این دوباشگاه ارزش بسیار بیشتر از این رقم را دارد و با توجه به ظرفیتی که دو باشگاه دارند، ظرف دو یا سه سال مالکان جدید می‌ توانند سود سرسام آوری از این دو باشگاه دربیاورند.

او ادامه داد: زمین تلو، کمپ ناصر حجازی و همچنین استادیوم مرغوبکار همگی جزو دارایی های باشگاه استقلال هست و این چیزی است که رقم بسیار بالایی می‌ شود. استقلال دارایی های خوبی دارد و باید در قیمت گذاری این باشگاه رقم دارایی های استقلال هم تعیین می‌ شد. اگر این اتفاق می‌ افتاد مسلما سازمان خصوصی سازی قیمت بالاتری را برای استقلال تعیین می‌ کرد.

مدیرعامل استقلال در مورد اینکه کمپ ناصر حجازی جزو دارایی های باشگاه حساب نشده هم گفت: این موضوع اشتباه است در دوره من، فتح‌الله‌زاده و واعظ آشتیانی هزینه زیادی برای راه اندازی و نگهداری کمپ حجازی شده است. حق باشگاه استقلال است که این کمپ جزو دارایی هایش به حساب بیاید.

شروع زودهنگام لیگ اعتراض های زیادی را در بین مدیران و مربیان تیم های لیگ‌برتری به وجود آورده است. موضوعی که افشارزاده هم از آن ناراحت است: من فکر می‌ کنم سازمان لیگ باید به مساله بازیکنان نگاهی فراملی داشته باشد. این بازیکنان مدت ها است که از خانواده هایشان دور هستند. ضمن اینکه بازی دادن به آنها احتمال مصدومیتشان را بالا می‌ برد. من از سازمان لیگ می‌ خواهم که به بازیکنان و سلامتی شان هم توجه کنند.

امیر قلعه‌نویی در نیم فصل اول نتایج خوبی نگرفت و عده ای بازی با سپاهان را آخرین شانس وی می‌ دانند. با این حال افشارزاده این مساله را تکذیب می‌کند: این حرف هایی است که زده می‌ شود تا برای استقلال حاشیه درست شود. امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ماست و حتی اگر بازی با سپاهان را هم ببازیم، با قدرت به کارش ادامه خواهد داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها