کد خبر: ۲۹۰۳۳۴
زمان انتشار: ۰۸:۵۴     ۰۸ بهمن ۱۳۹۳
آهنگساز «بدون مرز» گفت: عوامل حرفه‌ای فیلم «بدون مرز» توانسته‌اند با کارگردانی خوب و داستان شیرین فیلمی با ساختار مناسب بسازند.
«امیر بل ارجمند» آهنگساز فیلم «بدون مرز» در خصوص بازخورد این فیلم در جشنواره فیلم فجر در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: این اتفاق قابل پیش‌بینی نیست چرا که خود مردم بهترین داوری را انجام داده و نظر می‌دهند. ولی از این جهت که "بدون مرز" فیلمی متفاوت است و فضا و قابلیت‌های متفاوتی دارد قابل تحسین است.

"ارجمند" ادامه داد: بیشتر فیلم‌های ما به یک ماشین شیک تبدیل شده که موتور ندارند و حرکت نمی‌کنند و در آنها تلاشی برای ایجاد یک سبک و نوگرایی دیده نمی‌شود.

وی افزود: اما عوامل حرفه‌ای فیلم "بدون مرز" توانسته‌اند با کارگردانی خوب و داستان شیرین فیلمی با ساختار مناسب، پر از احساس، دیدنی و نوگرا بسازند که مردم این اتفاقات را در جریان فیلم می‌بینند و احساس می‌کنند.

ارجمند در خصوص جدا شدن بخش بین‌الملل از جشنواره فجر بیان کرد: امیدوارم جشنواره فجر به نقطه‌ای برسد که در همه زمینه‌ها بین المللی شود یعنی یک جشنواره جهانی را ببینیم که خود ایران هم در آن شرکت کرده و با همه رقابت می کند.

این بازیگر افزود: این موضوع باعث می‌شود سطح کیفی فیلمسازان بالاتر رفته و جشنواره دیگری هم داشته باشیم.

وی ادامه داد: جدا شدن بخش بین‌الملل باعث می‌شود نگاه و توجه بیشتری به هنرهای ایرانی صورت گیرد و این اتفاق خوبی است.

این بازیگر در مورد عملکرد هیات انتخاب و دبیری رضاداد اظهار داشت: عملکرد رضاداد در سال گذشته خوب بود و جشنواره خوبی برگزار شد و هر سال شاهد بالا رفتن سطح کیفی جشنواره هستیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها