کد خبر: ۲۹۰۵۰۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۰۸ بهمن ۱۳۹۳
مهاجم آینده دار تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: «می‌دانستم AFC به سود ایران رأی نمی‌دهد چون آنها نمی‌توانستند تورنمنت را خراب کنند.»

به گزارش پایگاه 598، جوان‌ترین بازیکن ایران در جام ملت‌های آسیا، یکی از بهترین بازیکنان تیم‌ملی در این تورنمنت لقب گرفت. پسری که با گل‌ زیبای خود مقابل قطر حضورش در ترکیب اصلی را جشن گرفت، توانست انتظارات مردم ایران را برآورده کند. او که مدت زمان کوتاهی توانسته سوگلی کارلوس کی‌روش شود، حسابی از سرمربی پرتغالی حمایت می‌کند و به مخالفانش می‌تازد.

 

"سردار" فوتبال ایران از احتمال قطع همکاری با روبین‌کازان روسیه خبر می‌دهد. اظهارات این آزمون را در زیر بخوانید:

 

* شاید هیچ‌کس تصور نمی‌کرد با شکست مقابل عراق از جام‌ملت‌های آسیا حذف شویم...

- خودمان هم باورمان نمی‌شد. قبل از بازی بسیار خوشحال بودیم که باید مقابل عراق بازی می‌کردیم. بازی را هم خوب شروع کردیم اما داور استرالیایی کار را خراب کرد.

 

* یعنی مقصر باخت تیم‌ملی فقط ویلیامز است؟

- ٨٠ ‌درصد او مقصر این شکست است و مردم ایران هرگز او را نمی‌بخشند. از دقیقه‌ای که پولادی را اخراج کرد تا همین حالا او مورد نفرت مردم ایران قرار گرفته است ولی چه می‌شود کرد.

 

* می‌دانی مردم ایران توهین‌های بدی به داور کرده‌اند؟

- بله، این کار را تأیید نمی‌کنم اما واقعا حق داشتند این کارها را انجام دهند. ویلیامز امید همه ایرانی‌ها را بر باد داد چون عدالت این بود که حداقل تا نیمه‌نهایی بالا برویم.

 

* بعد از این‌که ایران به دوپینگ بازیکن عراقی اعتراض کرد، چقدر امیدوار به ماندن در جام ملت‌ها بودی؟

- واقعیتش را بخواهید اصلا امیدی نداشتم. می‌دانستم AFC به سود ایران رأی نمی‌دهد چون آنها نمی‌توانستند تورنمنت را خراب کنند.

 

* درباره خودت صحبت کن. با گل زیبایی جام را شروع کردی؟

- من کار خاصی نکردم و به‌عنوان یک مهاجم فقط وظیفه‌ام را که گلزنی بود، انجام دادم. آن گل حاصل حمایت کی‌روش بود. از او بسیار متشکرم که به من اعتماد کرد.

 

* بعد از آن گل اما مصدوم شدی؛ اشک‌هایت بدجور همه را نگران کرد...

- در آن لحظه فکر کردم دیگر نمی‌توانم بازی کنم اما خداراشکر زود درد پایم فروکش کرد و فهمیدم ماجرا جدی نیست. البته از پزشکان تیم‌ملی نیز ممنونم که کمک کردند تا بتوانم در سایر بازی‌ها نیز حضور داشته باشم.

 

* عکس‌های سلفی ملی‌پوشان با برخی هواداران خانم تیم‌ملی هم در ایران جنجال‌های زیادی به راه انداخت. به شما چه تذکری داده شد؟

- مسئولان تیم‌ملی ما را دور هم جمع کردند و گفتند دیگر سلفی نیندازید اما همه بازیکنان اعتراض کردند. چون مگر می‌شد وقتی هواداران سراغمان می‌آمدند به آنها بگوییم عکس نمی‌اندازیم؟ من شخصا به این تذکر توجهی نکردم و هر کس خواست با او عکس گرفتم. فکر هم نمی‌کنم این کار ایرادی داشته باشد.

 

* این روزها خیلی‌ها علیه کی‌روش صحبت‌ می‌کنند. به نظر تو این انتقادها منطقی است؟

- اصلا منصفانه نیست چون کی‌روش زحمات زیادی برای فوتبال ایران کشیده و به نظر من کسانی که انتقاد می‌کنند باید نگاهی به کارنامه او که مربیگری در رئال و منچستر جزیی از آن است بیندازند. به‌ نظر من کسی باید از کی‌روش انتقاد کند که خودش در حد و اندازه او باشد.

 

* با این شرایط موافق ماندن او در ایران هستی دیگر؟

- او باید بماند. کی‌روش صادقانه برای تیم‌ملی ایران کار کرد و از همه مسئولان فدراسیون عاجزانه می‌خواهم نگذارند کی‌روش از ایران برود. تیم‌ملی ایران با این مربی شخصیت پیدا کرده و باید این شخصیت را حفظ کرد.

 

* بحث جدایی‌ات از روبین‌کازان هم دوباره مطرح شده؛ این‌بار هم شایعه است؟

- بعد از دیدار با عراق مسئولان روبین‌کازان با من تماس گرفتند و گفتند چند پیشنهاد خوب به دستشان رسیده است. آنها در حال بررسی پیشنهادها هستند تا اگر به توافق برسند، از روبین‌کازان جدا شوم. واقعیت این است که اطلاع زیادی ندارم و هر چه روبین‌کازان تصمیم بگیرد می‌پذیرم.

 

* گفته می‌شود آرسنال پیشنهادش جدی است!

- درست است ولی تا زمانی که قرارداد امضا نشود، نمی‌توان گفت همه‌چیز قطعی شده است. آرسنالی‌ها از دو سال پیش به دنبال من بودند اما هیچ‌وقت مذاکرات به نتیجه نرسید. الان هم باشگاه روبین‌کازان باید تصمیم بگیرد؛ هر چند که به احتمال زیاد دیگر به کازان نخواهم رفت.

شهروند

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۸ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۳
۰
۰
چقدر احمقی تو؟ بماند که چی شود ؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها