کد خبر: ۲۹۰۵۵۷
زمان انتشار: ۲۱:۱۴     ۰۸ بهمن ۱۳۹۳
اکبر ميثاقيان در رابطه با ادامه‌ي کار کارلوس کيروش با تيم ملي فوتبال کشورمان به شدت ابراز رضايت کرد.
به گزارش پایگاه 598،سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در این زمینه گفت: تیم ملی فوتبال ما در بازی‌های جام ملت‌های آسیا عملکرد بسیار خوبی از نظر فنی داشت. تیم ما در بازی برابر عراق دچار اتفاقات ناخواسته‌ی فوتبالی شد که کمال بدشانسی را برای تیم ما تعریف کرد. محرومیت و اخراج عجیب بازیکن ما و مصدومیت آزمون و پنالتی که به تیر خورد نشان می‌دهد که تا چه حد اتفاقات بد فوتبالی در این بازی به ما روی کرده بود.

میثاقیان افزود: ما باید قبول کنیم که تیم ملی فوتبال ما با کارلوس کیروش پیشرفت داشته است و ما بسیار بهتر از قبل در زمین بازی می‌کنیم. این نکته را فراموش نکنیم که کیروش به بازیکنان جوانی بازی داد که شاید سال‌ها قرار بود پشت خط تیم ملی باقی بمانند. این اتفاق در حالی رخ داد که سرمربی تیم ملی بازی تدارکاتی زیادی هم برای فراهم کردن شرایط بازی در تیم ملی برای این جوانان نداشت و بازی دادن به پورعلی‌گنجی، امیری، آزمون و... یک کار بزرگ از سوی کیورش بوده است که می‌تواند تا چندین سال تیم ملی را بابت حضور این جوانان تامین کند.

سرمربی تیم مس ادامه داد: درست است که تیم ما به جمع چهار تیم نرسید اما کیروش یکی از بزرگترین مربیان جهان است و من فکر می‌کنم اگر قرار است در این شرایط ما مربی خارجی دیگری بیاوریم بهترین گزینه همین کارلوس کیروش است که با شرایط فوتبال ما اخت شده است و به نوعی نسبت به آن تعصب نیز پیدا کرده است و ما می‌بینیم چگونه برای فوتبال ما حتی لازم باشد دعوا هم می‌کند.

وی پیرامون جو ایجاد شده علیه سرمربی تیم ملی در بین برخی مربیان ایرانی گفت: من به همه‌ی همکاران خودم احترام می‌گذارم و عقیده‌ی آن‌ها برایم بسیار محترم است اما هرکسی نظر خاص خود را دارد. من از نزدیک با کیروش برخورد داشته‌ام و او را فردی محترم دیدم. من فکر می‌کنم برخی اختلاف نظرات از حالت فنی خارج شده است و برخی مشکلات جنبه‌ی شخصی پیدا کرده است که امیدوارم این مسئله رفع شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها