کد خبر: ۲۹۰۸۵۶
زمان انتشار: ۱۱:۲۶     ۰۹ بهمن ۱۳۹۳
فدراسیون فوتبال انگلیس سرمربی چلسی را به پرداخت ۲۵ هزار پوند جریمه کرد.
به گزارش پایگاه 598 ، فدراسیون فوتبال انگلیس به دلیل اظهارات ماه گذشته مورینیو که گفته بود چلسی قربانی لشگرکشی شده، وی را به پرداخت 25 هزار پوند جریمه کرد.
ژوزه مورینیو 25 هزار پوند از سوی فدراسیون فوتبال جریمه شد و به او برای اظهاراتش بعد از بازی با ساوتهمپتون در ماه گذشته هشدار داده شد.


سرمربی پرتغالی مدعی شده بود که صدرنشین لیگ برتر قربانی یک لشگر کشی برای نفوذ بر داوران بوده است و اخراج سسک فابرگاس به دلیل زمین خوردن به خاطر خطای مت تارگت در محوطه جریمه از سوی آنتونی تیلور یکی از نشانه‌های آن است.


مورینیو در اوایل این ماه به دلیل این اتهامات از سوی فدراسیون فوتبال انگلیس هشدار دریافت کرده بود و سرمربی سابق رئال مادرید اکنون از سوی این فدراسیون جریمه شده است.


بیانیه وب‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال انگلیس به این شرح است: بعد از شنیدن گزارش کمیته انضباطی ژوزه مورینیو به پرداخت 25 هزار پوند به دلیل زیر پا گذاشتن قوانین فدراسیون در صحبت با رسانه‌ها محکوم شد. سرمربی چلسی تکذیب کرد که اظهاراتش در تاریخ 28 دسامبر 2014 بعد از بازی با ساوتهمپتون نامناسب بوده یا در خصوص داور یا داوران تبعیض‌آمیز بوده است.


در ادامه این بیانیه آمده است: کمیته انضباطی این اظهارات را مخالف قوانین فدراسیون فوتبال انگلیس دانست و معتقد است که صحبت‌های جنجال‌آفرین بوده‌اند.

فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها