کد خبر: ۲۹۱۲۶۸
زمان انتشار: ۱۷:۵۵     ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
علی آقا‌محمدی در گفتگویی با اشاره به فرارسیدن دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم در این ایام از شخصیت‌های برجسته کشوری جهت سخنرانی در این مراسم‌ دعوت کرده است.
به گزارش پایگاه 598، علی آقا‌محمدی در گفتگویی با اشاره به فرارسیدن دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم در این ایام از شخصیت‌های برجسته کشوری جهت سخنرانی در این مراسم‌ دعوت کرده است.

وی با اشاره به سخنرانی حجت‌الاسلام مهدی طائب در نخستین شب برگزاری این مراسم که همزمان با روز ۱۲ بهمن ماه خواهد بود، گفت: در شب دوم میزبان مهرداد بذرپاش نماینده مجلس شورای اسلامی خواهیم بود و مراسم شب سوم نیز با حضور حسین مظفر دیگر نماینده مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

دبیر شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم با اشاره به اینکه در شب چهارم حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در این مراسم به ایراد سخن خواهد پرداخت افزود: سخنران شب پنجم دکتر زاکانی است.

وی از سخنرانی حجت‌الاسلام حیدر مصلحی در برنامه شب ششم که همزمان با ۱۷ بهمن ماه برگزار می‌شود خبر داد و افزود: سخنران مراسم شب هفتم حجت‌الاسلام مجتبی آقا تهرانی خواهد بود.

محمدی از سخنرانی حجت‌الاسلام حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در مراسم شب هشتم خبر داد و گفت: در شب نهم این مراسم که همزمان با روز دوشنبه ۲۰ بهمن ماه برگزار می‌شود دکتر الیاس نادران به ایراد سخن خواهد پرداخت.

وی با اشاره به اینکه مراسم شب آخر همزمان با روز ۲۱ بهمن برگزار خواهد شد تصریح کرد: دکتر حداد عادل سخنران مراسم شب پایانی جشن بزرگ دهه فجر انقلاب اسلامی است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها