کد خبر: ۲۹۱۳۲۴
زمان انتشار: ۲۰:۵۴     ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
ايسکو که فصل گذشته از مالاگا به رئال پيوست، به سرعت به بازيکني محبوب در بين هواداران بدل شد و در اين فصل نيز او به قدري خوب بازي کرده که غيبتش در ترکيب رئال کاملا به چشم مي آيد.
به گزارش "ورزش سه"، هافبک 21 ساله رئال مادرید در این فصل بیشتر از فصل گذشته در میدان حضور داشته و تنها 4 بازی از 34 بازی این فصل تیمش را از دست داده است. آخرین بار ایسکو در بازی هفته گذشته مقابل کوردوبا به دلیل مصدومیتی عضلانی غیبت داشت و نمایشی که از رئال در زمین دیده شد، نمایشی پرانتقاد و ضعیف بود.

ایسکو که با مصدومیت مودریچ کمی به عقب تر آمده، نقش غیرقابل انکاری در موفقیت های کهکشانی ها ایفا کرده و کافی است به مقایسه آماری بازی هایی که او در ترکیب رئال حضور دارد با بازی هایی که او غیبت داشته دقت کنید.

آمار پاس های رئال بدون ایسکو، 32 پاس کمتر از همیشه بوده، متوسط مالکیت توپ این تیم 12 درصد افت داشته،46 توپ بیشتر از همیشه لو داده و 4 شوت نیز کمتر به دروازه حریفان شلیک کرده است. ایسکو امروز در ترکیب ثابت رئال مقابل سوسیداد حضور خواهد داشت و آنچلوتی در غیاب رونالدو، چشم امیدش بیش از همه به گرت بیل و ایسکو دوخته شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها