کد خبر: ۲۹۱۳۳۴
زمان انتشار: ۲۰:۵۷     ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
سرمربي تيم ملي فوتبال دانشجويان با تمجيد از تيم ملي جوانان گفت: تيم ملي جوانان سازمان بسيار خوبي در دفاع و حمله داشتند و کار پرسينگ منطقه اي را به بهترين نحو ممکن انجام مي‌دادند.
به گزارش پایگاه 598،فرشاد کرمی سرمربی تیم ملی فوتبال دانشجویان جمهوری اسلامی ایران در مورد بازی روز پنجشنبه با تیم ملی جوانان به "ورزش سه" گفت: تیم ملی دانشجویان پس از کسب سهمیه بازیهای یونیورسیاد کره جنوبی انگیزه بالایی پیدا کرده است و در بازی‌های تدارکاتی بدنبال اجرای اهداف تاکتیکی هستیم.

کرمی همچنین از زیر نظر گرفتن بازیهای لیگ برتر و لیگ یک خبر داد و اینکه در چندین پست کلیدی به دنبال بازیکنانی هستیم که در مواقع حساس تجربه آنها در مسابقات جهانی به کمک تیم ملی بیایید.

کرمی ضمن تمجید از تیم ملی جوانان و آقای پیروانی گفت: بسیار برایم جالب بود که تیم ملی جوانان سازمان بسیار خوبی در دفاع و حمله داشتند و کار پرسینگ منطقه ای را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دادند، این سازمان دفاعی و ساختار هم بصورت فردی و هم تیمی وجود داشت و ایجاد آن نیاز به دانش و تمرینات بسیار پیشرفته دارد که بخوبی کادر فنی تیم ملی جوانان آنرا به تیم انتقال داده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها