کد خبر: ۲۹۱۳۴۸
زمان انتشار: ۲۱:۰۱     ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
مسابقات هفته هجدهم ليگ برتر با انجام 8 بازي انجام شد و ليگ ايران به پايان 60 درصدي مسابقات خود رسيد.
به گزارش "ورزش سه"، از 240 دیداری که باید در لیگ ایران تا پایان مسابقات انجام شود144 بازی انجام شده و به پایان رسیده است.

گلهای لیگ نصف شد
در هفته هجدهم لیگ 13 گل از خط دروازه ها گذشته است و البته این در حالی ست که در هفته قبل یعنی در هفته هفدهم 26 گل از خط دروازه ها گذشته بود بر این اساس این هفته تعداد گلهای لیگ ایران نصف شده است.

انتقام ذوب و استقلال
پیکان ونفت مسجد سلیمان مثل بازی رفت باهم به تساوی بدون گل رسیدند،پدیده و صبا که با هم در بازی رفت یک،یک کرده بودتد حالا به تساوی بدون گل برابر هم رسیدند،فولاد هم که در بازی رفت 1-0 راه آهن را برد برد خود را این بار با نتیجه 2-0 تکرار کرد،5 بازی دیگر نتیجه هایش عوض شد،سپاهان و پرسپولیس برنده در نیم فصل اول به حریفان خود یعنی استقلال وذوب آهن باختند.نفت تهران که در اهواز استقلال خوزستان را برده بود در خانه با حریف به تساوی رسیدوملوان که در تبریز 1-0 به تراکتور باخته بود در انزلی با حریف 0-0 کرد وبالاخره سایپا که در بازی رفت با گسترش به تساوی رسیده بودحالا در تبریز برابر این حریف 3-2 برنده شده است.

نفت صدرنشین و فولاد وتراکتور بهترین ماندند
نفت تهران صدرنشین لیگ ماند اما آنها با 2 باخت تنها صاحب یکی از معیارهای برتر لیگ ماندند،این در حالی ست که تراکتورسازی با32 گل زده وتفاضل گل 12 مثبت در این 2 جدول بهترین هستند و فولاد با 10 برد و12 گل خورده بیشترین برد وکمترین گل خورده را دارند.

استقلال جذاب ترین تیم لیگ ماند
استقلال ،سپاهان را برد وبه رتبه چهارم صعود کرد،آنها تا صدر جدول فقط 3 امتیاز فاصله دارند،بدنیست بدانید که آنها صاحب پرگل ترین بازیهای لیگ هستند وبا ثبت 54 گل در 18 بازی خود میانگین 3 گل در هر بازی را دارند،تیم استقلال با 31 گل زده و23 گل خورده ضمن آن که بعد از تراکتورسازی بیشترین گل زده را دارند بعد از استقلال خوزستان ،گسترش فولاد و راه آهن سومین خط دفاع ضعیف گل را هم در لیگ دارند.

ملوان 14 هفته ای شد
ملوان باز هم نبرد،آنها که در هفته چهارم پرسپولیس را شکست دادند ،حالا بعد از 14 هفته باز هم به پرسپولیس برخورد کرده اند ،ملوان به جز آن برد دیگر هیچ تیم دیگری را در لیگ ایران شکست نداده است.

نفت به هفته 13 رسید
در آن سوی ماجرا تیم نفت به سیزدهمین هفته بی شکستی خود رسید،نفت بعد از باخت در هفته پنجم به تیم سایپا دیگر بازنده نشده است،آنها اگر 2 بازی بعدی را نبازند به یک نیم فصل بی شکست می رسند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها