کد خبر: ۲۹۱۳۵۳
زمان انتشار: ۲۱:۰۳     ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
وحيد طالب لو ادعا مي کند که نيمکت نشيني اش در بازي با سپاهان انگيزه اش را 2 برابر کرده است و به همين دليل از اين به بعد تمريناتش را بيشتر خواهد کرد.
به گزارش پایگاه 598،دروازه بان استقلال در این باره به "ورزش سه" گفت: وظیفه بازیکن تمرین کردن است و این قلعه نویی است که تصمیم می گیرد چه کسی بازی کند. من هم هیچوقت در تصیم کادرفنی استقلال دخالتی نکرده ام و معمولا همیشه تلاش سعی کرده ام با تمریناتی که انجام می دهم خودم را نشان بدهم.

او ادامه داد: مطمئنا از این هفته تمریناتم را بیشتر می کنم تا بتوانم نظر کادرفنی را در مورد حضور در زمین جلب کنم. این موضوع انگیزه من را 2 برابر کرده است و می خواهم فصل خوبی را در استقلال سپری کنم. تمام تلاشم را برای موفقیت استقلال خواهم کرد.

طالب لو در مورد تشویق های مکرر تماشاگران در مورد ورودش به زمین بازی هم گفت: خب من واقعا از آنها تشکر می کنم و از این موضوع خوشحال هستم . البته من در این چند ساله که از استقلال دور بودم همیشه لطف تماشاگران شامل حال من شده بود. تماشاگران استقلال واقعا به من لطف دارند و من از آنها ممنون هستم.

دروازه بان استقلال در باره شور و هیجانش در کنار زمین و صحبت هایی که با قلعه نویی می کرد هم گفت: خب من از اول هم که به استقلال آمدم به تماشاگران قول دادم که برای موفقفیت تیم هرکاری که از دستم برمی آید بکنم. در این بازی هم که خیلی حساس بود چون در زمین نبودم تلاش کردم در بیرون از زمین هرکاری که از دستم برمی آید انجام بدهم. انشاالله این فصل با قهرمانی استقلال تمام بشود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها