کد خبر: ۲۹۱۴۱۶
زمان انتشار: ۰۰:۰۶     ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
با ادامه روند کاهش قیمت نفت و عدم کاهش تولید بزرگ ترین تولید کنندگان نفت در جهان شرکت های نفتی با ضرر بسیاری مواجه شده اند. در آخرین گزارش مالی شرکت رویال داچ شل ، این شرکت از کاهش سود 57 درصدی خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بازارخبر ؛ شرکت شل بزرگ ترین شرکت نفتی اروپا است. این شرکت در آخرین گزارش مالی خود که مربوط به سه ماهه چهارم سال 2014 است از کاهش سود 57 درصدی خبر داد. این کاهش سود درآمد سه ماهه این شرکت را به 773 میلیون دلار رساند.

شرکت شل اولین تولید کننده عظیم نفتی است که گزارش مالی خود را در این زمینه منتشر کرده است و انتظار می رود که شرکت های دیگر نیز وضعیت مالی مشابه ای را گزارش کنند.

قیمت نفت در سال گذشته با کاهشی برابر با بیش از 50 درصد مواجه شده است، مساله ای که باعث شده تا وضعیت اقتصادی جهان دچار تغییرات بسیاری شود و در عین سود رسی به بعضی شرکت ها و کشورها تعداد زیاد دیگری دچار ضررهای مالی شوند.

رییس شرکت شل در آخرین مصاحبه خود اعلام کرد که این شرکت با احتیاط پیش خواهد رفت و سعی می کند تا هزینه هایش را کاهش دهد. او همچنین گفت که این شرکت باید مواظب باشد تا دست به اقدام های عجولانه نزند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها