کد خبر: ۲۹۲۴۰۸
زمان انتشار: ۱۴:۴۰     ۱۴ بهمن ۱۳۹۳
حسن روشن پيشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد مشکلات در استقلال زياد است و برد مقابل سپاهان باعث سرپوش گذاشتن بر آنها نمي‌ شود.
به گزارش پایگاه 598،روشن در رابطه با وضعیت این روزهای استقلال گفت: به عنوان یک استقلالی که عاشق تیمش هست باید حقایق را که می‌ بینم بگویم، درست است که استقلال در حال حاضر وضعیت خوبی در جدول دارد اما معتقدم این تیم مشکلات اساسی دارد و نمی‌ تواند نتیجه بگیرد. همه ما دوست داریم ابتدا ساختار یک باشگاه حرفه ای را داشته باشیم و بعد قهرمان شویم، اما وضعیت موجود و عکس العمل هایی که می‌ بینیم برخلاف این موضوع است و کاملا پیداست که دوستان به مرگ گرفته اند تا به تب راضی شوند. انجام حرکاتی که در شادی های پس از گل مرسوم نیست یعنی مشکلاتی وجود دارد که فعلا با این برد روی آن سرپوش گذاشته می‌ شود.

وی اضافه کرد: در صورت کسب هر نتیجه ای، نباید ادبیات و نوع صحبت یک مربی عوض شود. بعضی ها بعد از باخت یا تساوی در مصاحبه ای حاضر نمی‌ شوند ولی در صورت برد می‌ آیند و از موضع بالا از همه انتقاد می‌ کنند.

روشن ادامه داد: بعد از آمدن آقای گودرزی بسیار خوشبین هستم که شرایط بهتر شود، چرا که ایشان در بحث مالی بسیار دقیق عمل می‌ کند و همین باعث جلوگیری از ریخت و پاش ها می‌ شودو به مرور تیمهایی همچون پرسپولیس و استقلال مجبور می‌ شوند به جای استفاده از بازیکنان مدعی میلیاردی، به سراغ جوانهای تازه نفس دویست، سیصد میلیونی بروند.

روشن در پایان راجع به انتقاد خود به کی‌روش گفت: من دو انتقاد به آقای کی‌روش دارم، اول اینکه ایشان باید برنامه ریزی خود راجع به حداقل دو تیم‌ملی انجام دهد، در گذشته ما همزمان حداقل دو تیم‌ملی داشتیم که در مواقع لزوم از آنها استفاده کنیم و راه برای جوانهای دیگر نیز باز شود و انتقاد دوم من راجع به نوع استفاده ایشان از مربیان ایرانی است، یک زمانی فرانک اوفارل آمد و حسن حبیبی، حشمت مهاجرانی، بهمن صالح نیا و محمود یاوری را به عنوان کمک های خود انتخاب کرد و همگی دیدیم که همین چهار مربی تا سالها در خدمت تیمهای باشگاهی و ملی ما بودند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها