کد خبر: ۲۹۲۴۵۰
زمان انتشار: ۱۴:۵۷     ۱۴ بهمن ۱۳۹۳
سرمربي تيم سايپا معتقد است همه تيم‌ها براي خودشان شخصيت دارند پس بنابراين تيمش بازي ساده‌اي پيش‌رو ندارد.
به گزارش پایگاه 598،و به نقل از ایسنا، مجید جلالی درباره دیدار تیمش برابر استقلال، اظهار کرد: در لیگ بازی‌های متفاوتی پیش‌رو داریم. همه تیم‌ها برای خودشان صاحب شخصیت هستند پس ما نمی‌توانیم بگوییم بازی راحتی پیش‌رو داریم. معتقدم همه بازی‌ها سخت است، اما درجه سختی با هم متفاوت است.

وی افزود: بازیکنان ما برای دیدار فردا انگیزه خوبی دارند. امیدوارم بتوانیم با انجام یک بازی خوب و منطقی، موفق به کسب نتیجه‌ شویم. در بازی رفت هم بازی خوبی به نمایش گذاشتیم، اما متاسفانه نتیجه‌ را واگذار کردیم. هدف ما این است که در بازی فردا (چهارشنبه) هم خوب بازی کنیم و هم نتیجه‌ بگیریم.

جلالی درباره مصدومان و محرومان تیمش هم گفت: برای بازی فردا علی زینالی و مسعود ابراهیم زاده و علی قلی زاده پویا نزهتی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

سرمربی تیم سایپا در بخش دیگری از صحبت‌های خود به دیدار هفته گذشته تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز اشاره کرد و گفت: کلا بازی خوبی را در دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز شاهد بودیم، زیرا آنها هم خوب بازی می‌کردند. این را هم در نظر بگیرید زمین ورزشگاه تبریز یکی از بهترین‌ چمن‌های ایران را دارد. این موضوع به کیفیت بازی کمک زیادی کرد. ما در آن بازی توانستیم از فرصت‌ها بهره ببریم و پیروز شویم.

وی در ادامه با بیان این که بازیکنان جوانی را جایگزین بازیکنان جدا شده از تیم کرده‌اند، اظهار کرد: باید زمان بگذرد تا ببینیم این جوانان می‌توانند جایگزین خوبی برای بازیکنان قبلی باشد یا خیر . اما در کل آن چیزی که از آنها دیده‌ام امیدوارم کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها