کد خبر: ۲۹۲۶۱۲
زمان انتشار: ۰۹:۲۰     ۱۵ بهمن ۱۳۹۳
فریادشیران:
مربی اسبق تیم ملی افزود: کفاشیان از کی‌روش بدش می‌آید اما چون مردم او را دوست دارند، ترجیح می‌دهد که قراردادش را تمدید کند تا به این شکل ضعف‌های فدراسیون فوتبال پوشیده بماند
به گزارش پایگاه 598 به نقل از «نسیم»، نادر فریاشیران که در نشست کافه فوتبال در خبرگزاری «نسیم»، شرکت کرده بود، در مورد این که گفته می‌شود کی‌روش تیم را جوان کرده است گفت: کی روش نمی‌تواند ادعا کند که تیم ملی را جوان کرده است. شما ببیند که پورعلی‌گنجی سال‌ها است در لیگ بازی می‌کند، سردار آزمون 3 سال است که در رابین کازان بازی می‌کند اما تا پیش از جام ملت‌های آسیا برای تیم ملی بازی نکرد و علیرضا جهانبخش هم باید زمانی که در داماش بود به تیم ملی دعوت می‌شد. آقای مایلی کهن بارها گفته بود که جهانبخش حقش است که در تیم ملی بازی کند اما تا به اروپا رفت این آقا یادش افتاد که به تیم ملی دعوتش کند. شما اگر همین جام ملت‌ها را هم نگاه کنید متوجه می شوید که میانگین سنی تیم ملی بازهم بالا بود.

او در مورد رفتن آیت اللهی و نبی از فداسیون فوتبال گفت: شما ببینید که درست زمانی آقای نبی و آیت‌اللهی از فداراسیون فوتبال رفتند، جو حمایت از کی‌روش را راه انداختند تا اذهان عمومی را منحرف کنند. اینها همه از طرف آقای کفاشیان برنامه‌ریزی شده است و من در این ماجرا تردید ندارم.

او ادامه داد: من شک ندارم که کسانی که از کی‌روش حمایت می‌کنند، پول می‌گیرند. یک روز به همراه آقای مایلی کهن به دیدن کفاشیان رفتم و در آنجا رییس فدراسیون فوتبال تایید کرد که رسانه‌هایی که از کی‌روش حمایت می‌کنند پول می‌گیرند. این موضوع را می توانید از امیرحسین حسینی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال و افتخاری، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون هم به عنوان شاهد این ماجرا را سوال کنید. من کلامی را جابه جا نمی‌گویم.

فریاد شیران از اخراج بزرگترهای تیم ملی انتقاد می‌کند و می‌گوید: شما ببینید که کی‌روش با لجبازی خلعتبری، عقیلی را دعوت نکرد و علی کریمی را از تیم ملی فراری داد. مجید صالح می‌گفت من دربان در هتل شده‌ام و هیچ بار فنی کی روش به من اضافه نکرده است. همه اینها نشان می‌دهد که کی روش چه بلایی سر بزرگان فوتبال ما آورد و باعث شد که آنها فراری بشوند. چرا امثال مجتبی جباری باید فضا را طوری ببینند که مجبور بشوند از فوتبال خداحافظی کنند؟

او ادعای عجیبی در مورد رییس فدراسیون فوتبال می‌کند و با صراحت می‌گوید: در همان جلسه‌ای که من با آقای مایلی کهن با کفاشیان داشتیم، او گفت که از هیچ کس به اندازه کی‌روش و علی دایی بدش نمی‌آید اما چون مردم او را دوست دارند، ترجیح می دهد که قراردادش را تمدید کند تا به این شکل ضعف‌های فدراسیون فوتبال پوشیده بماند. کفاشیان در واقع می‌خواهد با سوار شدن روی موج احساسات و عواطف مردم ضعف‌های خودش را پنهان کند تا کسی به فدراسیون فوتبال انتقاد نکند.

مربی سابق تیم ملی در مورد رای 88 درصدی مردم به ماندن کی‌روش در برنامه نود گفت: فردوسی‌پور در آن برنامه افکار عمومی را طوری هدایت کرد که مردم به کی‌روش رای بدهند. متاسفانه مردم روی موج این برنامه سوار شدند و فردوسی‌پور باعث شد این رای به او داده شود. طبیعی است که وقتی آیتم‌های برنامه به نفع کی‌روش چیده می‌شود نظر مردم هم به سمتی می‌روند که فردوسی پور دوست دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها