کد خبر: ۲۹۳۰۵۰
زمان انتشار: ۱۰:۴۴     ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
تلاش پرسپوليسي ها براي جذب مدافع چپ پاي تيم ملي عراق، در نهايت نتيجه نداد تا مديران اين باشگاه به منظور تقويت خط دفاع شان، سراغ گزينه ازبکي بروند.

به گزارش پایگاه 598، پرسپولیسی ها از چندی پیش، باب مذاکره را با مدیربرنامه های ضرغام اسماعیل باز کردند. سرخپوشان خیلی امیدوار به جذب این بازیکن بودند اما درخشش وی در جام ملت ها، تمامی معادلات آنها را بر هم زد.

 

درخشش ضرغام در جام ملت ها باعث شد تا این بازیکن با پیشنهاد از چند تیم عربی مواجه شود. ولی با این حال سرخپوشان دست از ادامه مذاکرات شان با ضرغام برنداشتند.

 

حتی توافقات اولیه با این بازیکن هم صورت گرفت و قرار شد مدافع عراقی، هفته جاری به ایران سفر کند اما در دقیقه نود، ضرغام از سفر به ایران صرف نظر کرد.

 

مثل اینکه این بازیکن از طریق دوستانی که در ایران داشته از اوضاع مالی پرسپولیس مطلع شده است. حتی گفته می شود برخی از بازیکنان عراقی شاغل در لیگ ایران به وی مشورت منفی داده اند تا او سرخپوش نشود.

 

این بازیکن قصد داشته برای یک فصل و نیم، از پرسپولیس سه میلیارد تومان طلب کند و وقتی اوضاع مالی تیم سرخپوش را بد دیده، متوجه شده که به سختی به پولش خواهد رسید و به همین خاطر از پرسپولیسی شدن صرف نظر کرده است.

جام

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها