کد خبر: ۲۹۳۱۲۶
زمان انتشار: ۱۲:۳۳     ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
رئیس بسیج مستضعفین با بیان اینکه مقایسه فسادهای مالی رژیم پهلوی در پرونده‌های فساد در جمهوری اسلامی ایران درست نیست گفت: مگر این فسادها درزمان مدیریتی خود شما رخ نداده است که حال شما امروز آن را بزرگترین فساد قرن می‌خوانید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بسیج، سرتيپ بسيجي محمدرضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين در ديدار با فرماندهان واحدهاي مقاومت بسيج دانش آموزي اصفهان و حومه كه در سالن اجتماعات فرهنگسراي درچه برگزار شد گفت: ملت ايران مديون شهداست و ما امانتدار ميراث شهدا هستيم كه با فداكاري آنها استبداد، ظلم و خفقان دوران طاغوت از بين رفته و اين انقلاب ارزشمند به دست آمد.

سردار نقدي به برخي خفقان ها در دوران گذشته اشاره نموده و اظهار داشت: در آن دوران كوچكترين انتقاد و اعتراض به كارمند ساده ي يك اداره، جرم محسوب مي شد يا داشتن يك نهج البلاغه و قرآن ترجمه دار براي يك دانشجو جرم بود و كندن يك پوستر كنترل جمعيت باعث زنداني شدن فرد مي شد، با اين وضعيت در آن دوران اما غيورمردان و شيرزناني بودند كه بدون هيچ ترس و واهمه اي وارد ميدان مبارزه شده و براي آرمان هاي خود جنگيدند.

وي با بيان اينكه امروز برخي بدون توجه به آرمان ها و ارزش هاي انقلاب و به بهانه هاي واهي، چند پرونده فساد در اين نظام را با نظام قبل مقايسه مي كنند، افزود: اينها به بهانه دعواهاي سياسي و ملاحظات حزبي يك پرونده را بعنوان بزرگترين فساد قرن كه در انقلاب و نظام اسلامي رخ داده رسانه اي كرده و آن را منتسب به اين نظام مي دانند، در حاليكه يك متخلف با تقلب، زد و بند و همراهي برخي منفعت طلبان در بانك يا دستگاه هاي ديگر، مبلغ بزرگي را اختلاس كرده كه اين از ضعف نظارت و مديريت دستگاه هاي مرتبط اتفاق افتاده است.

رييس سازمان بسيج مستضعفين اين گونه موضع گيري ها و حرف زدن ها در رقابت ها و درگيري هاي حزبي را نادرست خوانده و تصريح كرد: اينها يادشان رفته كه چه چيزي را با چه چيزي مقايسه مي كند، رژيم پهلوي كه فساد افراد در راس آن يك قاعده بود و همه فاسد بودند مگر اينكه خلافش ثابت مي شد را با نظامي كه مبنايش بر پاك دستي و صداقت است مقايسه مي كنند.

وي در همين زمينه بيان كرد: گاهي يك فرد دغلكار و متقلب فساد مي كند كه نظام آن را با جديت پيگيري و برخورد مي كند اما برخي در كشور آن را بهانه قرار داده و اعلام مي كنند و رسانه هاي استكباري و صهيونيستي نيز به آن دامن مي زنند.

جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج در خصوص فساد شاه و خانواده اش ابراز داشت: ارزش املاك شخصي شاه ملعون حدود سه هزار ميليارد تومان بود و چندين برابر آن را نيز از جيب مردم براي خودش خرج كرده بود، خواهرش اشرف يكي از بزرگترين قاچاقچيان هروئين بوده و هست، هر كدام از اعضاي اين خاندان منحوس، اموال املاك و ثروت هاي هنگفتي را در ايران، آمريكا و كشورهاي اروپايي اندوخته بودند كه همه آنها از ثروت ملت ايران بوده است.

وي بسيجيان را به خواندن خاطرات فردوست ترغيب كرده و ادامه داد: فردوست دانش آموزي باهوش و بااستعداد بود كه رضا شاه ملعون او را براي پوشش ضعف هاي محمدرضا همراه كرد، او ابتدا در دوران مدرسه و سپس با محمدرضا به سوييس رفت و دانشكده افسري را با وي گذراند و در نهايت بعنوان بازرس ويژه محمدرضا در كاخ شاه مشغول شد و از تمام اسرار دربار مطلع بود، خاطرات او ماهيت اين خاندان منحوس را به خوبي نشان مي دهد.

سردار نقدي دانش آموزان را به مطالعه تاريخ معاصر توصيه نموده و خاطرنشان كرد: مطالعه دقيق تاريخ معاصر سبب مي شود تا قدر عزت و دستاوردهاي انقلاب را بهتر بدانيم چراكه اگر اين شناخت به درستي حاصل نشود، دشمنان اين ميراث بزرگ و سرمايه عظيم را از ما به سرقت خواهند برد.

وي با اشاره به فتنه سال ۸۸ اظهار داشت: كشورهايي كه امروز خواستار رفع حصر سران فتنه مي باشند همان كشورهايي هستند كه از رژيم طاغوت و شاه حمايت كردند، از كشتار اين رژيم در هفده شهريور دفاع كردند، ساواك را راه انداخته و آموزش شكنجه گران آن را بر عهده گرفتند، صدام را حمايت و پشتيباني كردند، رژيم بعث را به سلاح شيميايي مسلح كردند، همان هايي كه امروز داعش را ايجاد و مسلح كردند تا به قتل عام مسلمانان بپردازد؛ همين كشورها خواستار رفع سران فتنه هستند و اين نشان از ماهيت فتنه و سران آن دارد.

رييس سازمان بسيج مستضعفين در پايان سخنان خود تاكيد كرد: بايد اين تاريخ را به خوبي مطالعه كرد و قدر اين نعمت را به درستي دانست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها