کد خبر: ۲۹۳۲۰۶
زمان انتشار: ۱۶:۲۸     ۱۷ بهمن ۱۳۹۳
امیر قلعه نوعی سرمربی تیم استقلال در لوکیشن سریال «آخرین بازی» حضور پیدا کرد و با کارگردان و بازیگران این اثر گفت‌وگو کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سریال «آخرین بازی» به کارگردانی حسین سهیلی زاده روزهای آخ رر تصویربرداری را سپری می‌کند.

عصر روز گذشته امیر قلعه نوعی در لوکیشنی واقع در خیابان فرشته حضور پیدا کرد. در این سکانس بازیگرانی چون: رضا توکلی، امیرحسین رستمی، مانی نوری، روناک یونسی،، مهران ضیغی بازی داشتند.

550

گفتنی است آخرین بازیگری که به این سریال اضافه شد، رضا رویگری بود که نقش خود را ایفا می‌کرد.

در خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی که هم اکنون از شبکه تهران پخش می‌شود آمده است:قباد در رویاها و توهمات خودش زندگی می‌کند و آرزو دارد که یک شبه ره صد ساله را برود و به ستاره‌ای مشهور تبدیل شود، بنا براین تصمیم می‌گیرد که وارد دنیای فوتبال شود، اما پس از پیوستنش به یک تیم لیگ برتر.

امیر حسین رستمی،بهاره افشاری،روناک یونسی،آتش تقی پور،زویا امامی،مانی نوری، مهران ضیغمی،ساعد هدایتی،فاطیما بهارمست،سیامک اشعریون،علی زندی،مهرداد نظری ،غزال وکیلی،فاطمه مرتازی،علیرضا احتشام،بابک جهانگیر،سعید شریف،لادن پروین، امین هاشمی با حضور رضا توکلی و با هنرمندی مهدی سلوکی از جمله بازیگرانی هستند که در سریال «آخرین بازی» به ایفای نقش می‌پردازند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها