کد خبر: ۲۹۳۳۶۸
زمان انتشار: ۱۱:۵۴     ۱۸ بهمن ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598، یکی از راه های خرید شارژ برای سیم کارت های همراه اول، ایرانسل و رایتل و تالیا، استفاده از سایت های شارژی است که به ارائه خدمات مروبطه می پردازند. سایت هایی که قدمت طولانی تری دارند، در ارائه خدمات و امنیت برای کاربران، پیشرو می باشند. یکی از سایت های معتبر که سال ها در خدمت کاربران بوده است وب سایت کارت شارژ به آدرس  www.kartesharj.com می باشد که ارائه دهنده خدمات مختلفی است که در زیر به شرح مختصری از آن ها می پردازیم.

خرید شارژ

اگر بخواهید شارژ خریداری کنید می توانید به صفحه اول این سایت وارد شده و در کمتر از 1 دقیقه، شارژ مورد نظر خود را تهیه کنید. اما اگر می خواهید به خرید شارژ ایرانسل اقدام نمایید، توصیه ما به شما این است که از روش خرید مستقیم شارژ ایرانسل استفاده کنید. بدین صورت بدون نگرانی از گم شدن و یا اشتباه نوشتن رمز، مسدود شدن سیم کارت و … می توانید در کمترین زمان ممکن خط خود را شارژ کنید.

شارژ ایرانسل,کارت شارژ,خرید شارژ ایرانسل,خرید شارژ همراه اول

شارژ وایمکس

اگر برای اتصال به اینترنت از وایمکس استفاده می کنید می توانید شارژ وایمکس خود را از طریق این پایگاه به راحتی انجام دهید. در این صفحه می توانید عملیاتی نظیر ، یا را به راحتی انجام دهید.

 

امکان پرداخت قبوض

اگر برای واریز قبض های آب، برق، گاز و تلفن فرصت رفتن به ATM ندارید و یا اینکه نمی توانید از تلفن بانک استفاده کنید می توانید به راحتی با مراجعه به صفحه پرداخت قبوض این وب سایت، وارد شده و در کمترین زمان ممکن پرداخت قبوض خود را انجام دهید.

 

پرداخت قبض، خريد شارژ، پرداخت قبض برق، پرداخت قبض تلفن، پرداخت قبض آب، پرداخت قبض موبايل پرداخت قبض اينترنتي

نرم افزار اندروید سایت کارت شارژ – ساده

برای اینکه بتوانید راحت تر از خدمات وب سایت کارت شارژ استفاده کنید، به شما توصیه می کنیم که نرم افزار سایت کارت شارژ را برای نسخه اندروید دانلود نموده و بعد از نصب، خرید شارژ و تراکنش های خود را راحت تر انجام دهید.

برای دانلود نرم افزار خرید شارژ کلیک کنید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها