کد خبر: ۲۹۳۵۶۴
زمان انتشار: ۲۰:۰۵     ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
یک مهاجر نیجریه‌ای که برای گرفتن مجوز اقامت در انگلیس با پرداخت پول قصد ازدواج با زنی را داشت، هنگام اجرای مراسم عقد دستگیر شد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از ایران، «جوزف ایووئک» 33 ساله که به عنوان مهاجری غیرقانونی اجازه ماندن در انگلیس را نداشت با مشورت دلالان «لیدز» تنها راه ماندن در این کشور را در ازدواج با یک زن از کشورهای اتحادیه اروپا تشخیص داد. این مرد با کمک واسطه‌ها زن موردنظر را یافت و با پرداخت مبلغی به دلال‌ها آماده ازدواج با یک زن تبعه اسلوواک شد. این زوج نیجریه‌ای – اسلوواک در حالی دستگیر شدند که مسئول ثبت واقعه ازدواج به رفتارشان ظنین شد و بازرسان اداره مهاجرت را خبر کرد. با حضور بازرسان، بازجویی از عروس و داماد شروع شد اما پس از چند سؤال مشخص شد این دو نفر نه تنها یکدیگر را نمی‌شناسند که حتی قادر به تلفظ اسامی یکدیگر هم نیستند.

 

این زوج دستگیر شدند و دو شاهد آنها که در واقع واسطه‌های این ازدواج صوری بودند نیز بازداشت شدند. پلیس در میان وسایل این دو واسطه مقداری پول نقد پیدا کرد که احتمال می‌دهد این پول را مرد نیجریه‌ای پرداخت کرده باشد. دو واسطه دستگیر شده با نام «اوبینا اودلوگو»ی 49 ساله و «روبرت استوجکا» با حکم دادگاه لیدز به دو سال و سه ماه حبس و پرداخت جریمه محکوم شدند. داماد ناامید نیز به اتهام ترتیب دادن این ازدواج صوری به دو سال و هشت ماه زندان محکوم شد و عروس اسلوواک نیز با محکومیت 15 ماهه به زندان افتاد.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها