کد خبر: ۲۹۴۲۲۷
زمان انتشار: ۱۸:۴۸     ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
وحيد طالب لو دروازه‌بان استقلال بازگشت غيرمنتظره اي به ترکيب اين تيم داشت.
به گزارش "ورزش سه"، گلر آبی ها با تاکید بر اینکه کوچکترین صحبتی در مورد مهدی رحمتی نخواهد کرد، با خبرنگار ما گفت‌وگو کرد. این در حالی بود که دروازه بان پیکان در پایان مسابقه در گفت و گویی به هواداران آقای ایکس اشاره کرده بود که طالب لو می توانست در این مورد شفاف سازی کند.

بهترین دوران زندگی ام در استقلال بوده
از اینکه در بازگشت به استقلال اولین بازی ام را برای این تیم انجام دادم خیلی خوشحالم. بهترین دوره من در استقلال بوده، خوشحالم که با کمک بچه ها دروازه استقلال را بسته نگه داریم. من در استقلال هر کاری می‌ کنم تا بتوانم به موفقیت این تیم کمک کنم.

به برد برابر پیکان نیاز داشتیم
با توجه به اینکه ما در نیم فصل اول امتیازهایی را از دست دادیم به پیروزی برابر پیکان نیاز داشتیم. واقعا این سه امتیاز من را خوشحال کرده چون هواداران واقعی استقلال خوشحال شدند. آنهایی که 90 دقیقه ما را یکنواخت تشویق کردند.

موقعیت زیادی روی دروازه ما نیامد
در طول 90 دقیقه موقعیت زیادی روی دروازه من نیامد. البته هیچ وقت نمی شود پیش‌بینی کرد که در طول 90 دقیقه چه اتفاقی بیافتد. با این حال من در طول 90 دقیقه فقط یک شوت به سمت دروازه ام آمد که مهار آن کار سختی نبود و یک خطا هم در آخر بازی روی من شد که کاملا درست بود.

نمی‌ دانم چطور پیکانی ها می‌ گویند آن توپ گل شد
آن صحنه صددرصد خطا بود چون بازیکن پیکان با زانویش پای من را زد. من نمی‌ دانم چرا پیکانی ها می‌ گویند این توپ گل شده، وقتی داور قبل از اینکه مهاجم پیکان توپ را بزند بازی را متوقف کرد. صددرصد صحنه خطا بود و آقای حق وردی جای گیری فوق العاده ای داشت.

کادرفنی صلاح می‌داند باز هم بازی کنم یا نه
من سعی کردم در زمین دستورات کادرفنی را انجام بدهم و با مدافعان تیم مان صحبت کنم که در زمین به صورت بالانس بازی کنند. فکر می‌ کنم مدافعان ما عملکرد خوبی داشتند. حالا هم سرمربی تیم صلاح می‌ داند من باز بازی کنم یا نه.

با فروزان هم رفیق هستم هم مربی
از وقتی من به استقلال آمده ام جو فوق العاده ای در این تیم حکم فرما است. من با محسن فروزان هم رقیب هم رفیق. با او رابطه بسیار خوبی داریم و به همین دلیل بعد از پیروزی استقلال سعی کردم شادی این پیروزی را با او تقسیم کنم. بسیار موقعیت خوبی داریم و با این رفاقت می‌ توانیم به موفقیت برسیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها