کد خبر: ۲۹۴۷۶۱
زمان انتشار: ۱۲:۳۳     ۲۲ بهمن ۱۳۹۳
مراجع تقلید، علما و شخصیت های برجسته حوزوی و ائمه جمعه همزمان با سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، همگام با دیگر اقشار مردمی در راهپیمایی حماسی 22 بهمن حضور یافتند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از رسا، مراجع تقلید، علما و شخصیت های حوزوی همچون دیگر اقشار مردمی همزمان با جشن سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت کردند.

بر اساس این گزارش، حضرات آیات ناصر مکارم شیرازی، حسین نوری همدانی و عبدالله جوادی آملی در راهپیمایی 22 بهمن در شهر مقدس قم شرکت کردند.

اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، شخصیت های حوزوی، مدیران نهادها و مراکز مختلف حوزه و استادان سطوح مختلف حوزه علمیه قم نیز حضور چشمگیری در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن داشتند.

مراجع تقلید در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن، در گفت و گو با خبرنگاران از حضور پرشور مردم در راهپیمایی قدردانی کردند و این حضور را نشان دهنده دشمن شناسی و وفاداری مردم به آرمان های والای نظام اسلامی و ولایت فقیه دانستند.

مراجع تقلید تاکید کردند ملت ایران در هر صحنه ای که نیاز به نقش آفرینی آنان بوده در میدان حاضر شده و دین خود را به انقلاب ادا کرده اند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها