کد خبر: ۲۹۴۸۵۸
زمان انتشار: ۰۹:۰۵     ۲۳ بهمن ۱۳۹۳
هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس؛
در شبی که تیم فوتبال چلسی برابر اورتون به سختی و در آخرین دقایق پیروز شد تیم‌های شهر منچستر بردهای پرگلی را برابر رقبای خود کسب کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، هفته بیست و پنجم رقابتهای لیگ برتر فوتبال انگلیس چهارشنبه شب ادامه پیدا کرد که طی آن در یکی از دیدارهای برگزار شده تیم صدرنشین چلسی برابر اورتون با یک گل پیروز شد تا جایگاه خود را مستحکم‌تر کند.

در این بازی تیم هاوارد و پیتر چک دروازه‌بان‌های اورتون و چلسی درخشش خوبی از خود به نمایش گذاشتند و در بسیاری از صحنه‌ها مانع گلزنی حریف شدند. پیتر چک که جایگزین کورتوا دروان دروازه چلسی شده بود دو بار با پا ضربات مهاجمان اورتون را از روی خط دروازه برگشت داد.

چلسی در 20 دقیقه پایانی فشار زیادی را به حریف تحمیل کرد و سرانجام در دقیقه 89 روی ضربه ویلیان به گل برتری رسید. یک دقیقه قبل گرت بری از تیم اورتون اخراج شده بود. آبی‌پوشان لندنی با این برد 59 امتیازی شدند و همچنان با آرامش در صدر جدول رده‌بندی باقی ماندند.

منچستر سیتی بعد از چند ناکامی این بار در زمین تیم استوک سیتی برتری پرگل 4 بر یک را رقم زد. گل اول این بازی را آگوئرو در دقیقه 33 با دست درون دروازه استوک قرار داد. پیتر کراوچ در دقیقه 38 کار را به تساوی کشاند. در نیمه دوم نیز جیمز میلنر(55)، سرخیو آگوئرو(70) و سمیر نصری(76) برای سیتی گلزنی کردند تا با این برد پرگل تیم پیگرینی به امتیاز 52 برسد و در رده دوم جدول بایستد.

دیدار استوک سیتی و منچستر سیتی

منچستر یونایتد که در ورزشگاه اولدترافورد میزبان برنلی بود برابر این تیم برتری 3 بر یک را رقم زد. کریس اسمالینگ با دو گلی که در دقایق 6 و 45 به ثمر رساند ستاره یونایتد بود. روبین فن پرسی هم در دقیقه 82 از روی نقطه پنالتی گل سوم این تیم را به ثمر رساند. تنها گل برنلی هم توسط دنی اینگز در دقیقه 12 به ثمر رسید. یونایتد با این برد 47 امتیازی شد و با توجه به توقف ساوتهمپتون برابر وستهام جای این تیم را در رده سوم جدول گرفت.

در سایر دیدارهای برگزار شده نتایج زیر کسب شده است:

* ساوتهمپتون صفر - وستهام صفر
* کریستال پالاس یک - نیوکاسل یک
* وست برومویچ 2 - سوانزی صفر


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها