کد خبر: ۲۹۵۱۶۷
زمان انتشار: ۱۷:۵۰     ۲۴ بهمن ۱۳۹۳
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال از حمایت این هیات نسبت به تداوم همکاری با کارلوس کی روش خبر داد.
به گزارش پایگاه 598،غلامرضا بهروان، درباره برگزاری جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال و تصمیم گیری درباره تغییر و تحولاتی که در برخی منصب ها صورت گرفته است، اظهار کرد: هفته گذشته و این هفته جلسه ای برگزار نشد و هنوز دعوت نامه ای برای برگزاری جلسه در هفته آینده دریافت نکرده ایم اما با توجه به تصمیم هایی که در فدراسیون گرفته شده، این جلسه در آینده برگزار خواهد شد؛ در هر حال دبیرکل فدراسیون مسوول تشکیل جلسات است.

برای اسدی قضاوت کرده‌ام
وی درباره انتخاب اسدی به عنوان دبیرکل جدید فدراسیون نیز تصریح کرد: یکی دو جلسه با اسدی داشتیم. ایشان از اهالی فوتبال هستند و خودشان هم از بازیکنان خوب کشور بودند؛ یادم است زمانی که داور بودم برای ایشان قضاوت هم کرده‌ام. همه مجموعه فدراسیون برای پیشبرد برنامه ها باید کمک کنند اما در عین حال در جلسه آتی هیات رییسه از نزدیک با برنامه های اسدی آشنا می شویم.

نبی در فوتبال نمی ماند
بهروان با اشاره به زحماتی که مهدی محمدنبی در سمت دبیرکلی فدراسیون کشید، در پاسخ به اینکه فکر می کنید نبی همچنان در فدراسیون یا مجموعه فوتبال فعالیت خواهد کرد، به ایسنا گفت: باید از تلاش های چندساله نبی هم تشکر کرد؛ او مسوولی بود که وقت زیادی را در فدراسیون برای اداره امور می گذاشت اما نظر شخصی ام این است که او دیگر در فوتبال کار نکند. البته قلبا این اتفاق را دوست ندارم. نبی فرد مطلعی در فوتبال ایران است که قطعا می تواند در اداره مجموعه فوتبال کشور مفید باشد.

پست روسای هیات‌ها هم نیازمند افراد اقتصادی هستند
عضو هیات رییسه فدراسیون همچنین درباره انتخاب اسلامیان به عنوان نایب رییس اول فدراسیون، اظهار کرد: اسلامیان از مدیران اقتصادی شناخته شده کشور است که سوابق زیادی در بخش های مختلف دارد. بر اساس اطلاعاتی که از ایشان بدست آوردیم، در هر مسوولیت بودند، عملکرد موفقی داشتند. نیاز امروز فوتبال ما این است که حتی در باشگاه ها و هیات های فوتبال هم افرادی که تفکر اقتصادی دارند مشغول به کار شوند تا با عملیاتی شدن برنامه هایشان بتوانیم به لحاظ اقتصادی وضع بهتری را برای فوتبال ایران بوجود آوریم. قطعا حضور اسلامیان در پست نایب رییسی اول، کمک حال فدراسیون خواهد بود.

اسلامیان در فدراسیون مستقر می شود
وی در پاسخ به اینکه با توجه به سوابق جایگاه نایب رییسی اول فدراسیون، آیا این مسوولیت غیرموظف است و اسلامیان در فدراسیون به صورت دائمی مستقر نخواهد شد، تصریح کرد: از اینکه بر اساس بندهای اساسنامه نایب رییس اول کاملا مسوولیت غیرموظف را دارد اطلاعی ندارم اما فکر می کنم اسلامیان در فدراسیون مستقر شود. حضور او قطعا مفید خواهد بود و البته مجمع فدراسیون هم باید تایید کند، هرچند در هیات رییسه فدراسیون در حال حاضر می بایست حضور اسدی و اسلامیان را در مسوولیت های موقت سپرده شده، مصوب کند.

ابهام گزارش های مالی فدراسیون تقریبا رفع شد
بهروان در ادامه درباره بررسی گزارش عملکرد مالی فدراسیون که رسیدگی به آن در جلسه اخیر مجمع به هیات رییسه تفویذ شده بود نیز به ایسنا گفت: چندین جلسه مفصل در این باره با حضور حسابرسان و متخصصان مختلف برگزار شد که هیچ کدام از آنها را رسانه ای نکردیم. کار رسیدگی به خوبی پیش رفته تا جایی که الان می توانم بگویم تا حد زیادی از مشکلات و ابهام ها برطرف شده است. ما بند به بند گزارش ها را مورد تفحص قرار دادیم و گزارش نهایی ما درباره بودجه 93 – 92 و 94 – 93، تا پیش از مجمع آتی فدراسیون احتمالا در اسفندماه، آماده می شود.

فدراسیون و گزارش به مجلس شورای اسلامی
عضو هیات رییسه در پاسخ به اینکه آیا فدراسیون نتیجه بررسی ها را به کمیته تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی هم می فرستاد، اظهار کرد: از این موضوع اطلاعی ندارم هرچند کمیته تحقیق و تفحص مجلس در هر زمانی قطعا پی گیری های خودش را دارد. اینکه آیا فدراسیون گزارشی را از نتیجه بررسی های هیات رییسه به مجلس شورای اسلامی داده را علی کفاشیان باید پاسخ دهد.

هیات رییسه کی روش را می‌خواهد
بهروان همچنین در پاسخ به اینکه تصمیم نهایی هیات رییسه در قبال همکاری یا قطع همکاری فدراسیون با کارلوس کی روش چیست نیز گفت: هنوز تیم ملی به ایران برنگشته بود که هیات رییسه جلسه فوری درباره وضعیت تیم ملی گذاشت و موضع واحد هیات رییسه بر حمایت از کی روش و تداوم همکاری با او بود. ما از رییس فدراسیون خواستیم تا بر اساس قرارداد و توافقی که با این مربی پرتغالی دارند، تمهیداتی بیاندیشند تا همکاری با کی روش برای تیم ملی ادامه یابد./ایسنا/
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها