کد خبر: ۲۹۵۴۶۳
زمان انتشار: ۱۹:۳۲     ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
ادينسون کاواني، مهاجم پاريس سنت ژرمن احتمال انتقالش به تيم ديگري را رد کرد و گفت که قصد دارد پاسخ اعتماد پاريسي ها را بدهد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، مهاجم اروگوئه ای سال 2013 با 64.5 میلیون یورو از ناپولی به پاریس سنت ژرمن پیوست ولی نتوانست موفقیت خود در ناپولی را در این تیم تکرار کند. گزارش‌ها حاکی از آن بود که ادینسون از اینکه به خاطر حضور زلاتان باید در کناره ها بازی کند، ناراحت است و قصد دارد به انگلیس منتقل شود. با این حال، کاوانی هرگونه احتمالی را رد کرد و گفت قصد دارد در این تیم بماند و پاسخ اعتماد مدیران باشگاه را بدهد.

او گفت:" همیشه گفته ام که از حضور در اینجا خیلی خوشحالم. باشگاه در حال رشد است و پروژه خیلی جذاب و زیبایی دارد که از اینکه بخشی از آن باشید، خوشحال می‌شوید. همانطور که بارها گفته ام، چیزی که من را خیلی خوشحال می‌کند این است که وقتی بازی تمام شد، شب ها راحت بتوانم بخوام و بدانم که تمام تلاشم را برای تیم انجام داده ام. خیلی وقت‌ها در گلزنی ناموفق هستیم ولی این که بدانید بیشترین تلاش ممکن را برای تیم و هم تیمی‌هایتان انجام داده ایم خیلی مهم است. امروز، در پاریس خیلی خوشحال هستم، خانواده ام هم از حضور در اینجا لذت می‌برند. تیم خیلی خوبی داریم و همانطور که گفتم، پروژه جذابی در پاریس در حال آنجام است و من هم در ابتدای راهم در پاریس هستم."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها