کد خبر: ۲۹۵۴۹۴
زمان انتشار: ۱۹:۴۷     ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
کاپيتان راه آهن معتقد همانگونه که تصور مي کرد وعده جديد نيز براي سر و سامان بخشيدن به اين تيم تنها براي دلگرمي بازيکنان بوده و بايد فکري اساسي براي بهبود شرايط اين تيم کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، بهادر عبدی که گویا این روزها از شرایط این تیم بسیار عصبانی است، گفت: متاسفانه مشخص شد که قضیه انتقال راه آهن به وزارت نفت نیز فقط برای دلگرم کردن بود و عملا اتفاق خاصی نمی افتد. قبل از بازی با فولاد قرار بود مقداری پول به بچه ها داده شود اما بچه ها باز هم حسن نیت خود را نشان دادند و از موضع خود پایین آمدند اما دیدیم که هیچ اتفاقی نیفتاد، بعد بازی دیگری راه انداختند تا باز هم بچه ها به حالت عادی برگردند، آنچنان از انتقال تیم به وزارت نفت گفتند که خیال همه راحت شد اما اکنون می بینیم که آن هم برای دلخوشی الکی دادن به تیم بود.

عبدی راجع به شرایط بازیکنان راه آهن گفت: متاسفانه در وضعیت اسفناکی به سر می بریم، شاید خنده دار باشد و یا باورتان نشود، بازیکنی داریم که در رختکن شبها را سر می کند، بازیکن دیگری پول کافی برای غذای خود ندارد، بازیکنی داریم پول برای خرید بنزین ماشین معمولی خود ندارد. بله این اتفاقات برای بازیکنانی که در لیگ برتر توپ می زنند می افتد که هم خنده دار است هم گریه دار. از بعد از بازی با ملوان هم تصمیم گرفتیم دیگر در تمرینات شرکت نکنیم تا ببینیم چه شرایطی پیش می آید و این بار دیگر کوتاه نمی آییم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها