کد خبر: ۲۹۵۸۲۸
زمان انتشار: ۱۸:۳۵     ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
صحبتهاي سيدصالحي در مورد نحوه بازي بازيکنان ذوب آهن در ديدار با تيم استقلال خوزستان با پاسخ مدير رسانه اي تيم فوتبال ذوب آهن روبرو شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، سیدصالحی که پس از شکست تیمش مقابل تیم ذوب آهن ناراحت بود در پاسخ به سوالات خبرنگاران با لحنی تند اظهار داشت: بازی خوبی بود و به نظر من حق ما برد بود زیرا فوتبال ذوب‌آهن فقط "بزن زیرش" بود. بازیکنان تیم ذوب‌آهن قبل از بازی گفته بودند که ما "تیکی تاکا" بازی می‌کنند و اما من در مسابقه امروز از بازیکنان ذوب‌آهن تیکی تاکا ندیدم و فوتبال این تیم فقط "بزن زیرش" بود .

سیدصالحی همچنین درباره اعتراضات تیمش به داوری این مسابقه گفت: اعتراض ما در صحنه‌ای بود که ما یک یک بودیم و صحنه پنالتی از سوی داور بازی اعلام نشد و باید بگویم که آن صحنه ۱۰۰ درصد پنالتی بود اما از سوی داور مسابقه پنالتی اعلام نشد.

مدیر رسانه ای ذوب آهن در این باره به "ورزش سه" گفت: همه شاهد بودند که بازیکنان تیم فوتبال استقلال خوزستان از همان ثانیه اول بازی به داوری اعتراض می کردند. اقای سید صالحی به بحث پنالتی در نیمه دوم اشاره کردند و این را دلیل اعتراض خود عنوان می کنند. فکر کنم بهتر است به تصمیمات داوری احترام بگذاریم چرا که اگر بحث به تحلیل داوری این دیدار باشد باید گفت بسیاری از کارشناسان معتقد بودند دروازه بان تیم فوتبال استقلال خوزستان در صحنه پنالتی بر روی مسعود حسن زاده باید اخراج می شد که اگر این اتفاق می افتاد روند بازی به کلی تغییر می کرد و شاید استقلال خوزستان با حداقل اختلاف گل نمی باخت. داوری بررسی خواهد شد و به نظر می رسد این یک روش منسوخ شده است که از همان ابتدای بازی داور را تحت فشار روانی بگذاریم.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال ذوب آهن همچنین در مورد نحوه بازی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: ذوب آهن مدعی نیست تیکی تاکا بازی می کند. ذوب آهن بر اساس تدابیر کادر فنی و کیفیت بازیکنانش در هر بازی به میدان می رود و استراتژی خودش را با توجه به جمیع شرایط انتخاب می کند. اینکه کارشناسان تاکنون بارها به کیفیت سبک بازی ذوب آهن در این فصل اشاره کرده اند بر کسی پوشیده نیست و امیدواریم بتوانیم این روند را حفظ کنیم. ضمن اینکه خود آقای گل محمدی هم در پایان بازی، نمایش خوب تیم استقلال خوزستان را ستایش کردند و گفتند ذوب آهن به دلایل گوناگون و از جمله باد شدید در ورزشگاه فولادشهر در نیمه اول، نتوانست بازی خوبی را انجام دهد،‌ با این وجود موقعیتهای گل ما در این بازی هم بهتر از حریف بود و این موضوع قابل توجه است.

وی در پایان گفت: سیدصالحی در شرایطی نیست که درباره مسابل فنی ذوب اهن اظهارنظر کند و بهتر است روی کار خود تمرکز کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها