کد خبر: ۲۹۶۶۷۸
زمان انتشار: ۲۰:۱۹     ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
لوسيانو ادينهو مهاجم برزيلي تراکتورسازي در بازي با صبا طلسم گلزن نزدن هايش را شکست و از روي نقطه پنالتي گل زد.
به گزارش پایگاه 598،ادینهو با وجود اینکه در سه بازی مقابل ذوب آهن، ملوان و پدیده گل نزد اما همچنان اعتقاد دارد می تواند آقای گل شود. ادینهو در خصوص شرایط خودش و تراکتور بعد از تغییرات در کادر فنی گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد:

نیمه دوم بازی با صبا خوب نبودیم

در بازی با صبا نیمه اول خوب بودیم اما در نیمه دوم نتوانستیم همان شرایط را حفظ کنیم و خوب باشیم. در نیمه اول دو گل زدیم اما گل خوردیم. وقتی می توانیم در یک بازی 3 گل بزنیم و ببریم یعنی تیم خوبی داریم.درست است که بازی سختی انجام دادیم اما توانستیم در نهایت ببریم . ما باید در کل زمان بازی تمرکز داشته باشیم و نیمه اول مان با نیمه دوم فرقی نداشته باشد. باید دوباره به نهایت آمادگی برسیم.من عادت دارم به عنوان یک بازیکن حرفه ای بازی های گذشته را فراموش کنم و به اتفاقات حاشیه ای اهمیتی نمی دهم. من فقط روی فوتبالم تمرکز می کنم و در مورد مسائل داوری صحبت نمی کنم.

نگران گل نزدنم نبودم

درست است در 3 بازی ذوب آهن، ملوان و پدیده گل نزدم اما ناراحت نبودم چون می دانستم دوباره پایم به گلزنی باز می شود. در هر بازی یکی، دو بازیکن من را تحت فشار می گذاشتند و از نزدیک من را کنترل می کردند که نتوانم کار خودم را کنم. اما در بازی با صبا گل زدم و مشکلی ندارم و روی بازی های آینده تمرکز عالی می کنم.

هنوز هم می گویم آقای گل می شوم

من مطمئن هستم آقای گل می شوم و هنوز 10 بازی تا پایان فصل باقی مانده و من با 20 گل آقای گل می شوم . البته تلاشم را بیشتر می کنم تا بتوانم بیشتر از 20 گل بزنم و هنوز هم با اطمینان می گویم من آقای گل می شوم.

رسول به من کمک کرد

من بازیکن تراکتورسازی هستم و درست نیست در مورد مسائل دیگر صحبت کنم. اما می گویم رسول خطیبی مربی بزرگی است و قبل و بعد از هر بازی به من کمک کرد. این مربی را دوست دارم و برایش آرزوی موفقیت می کنم. من نمی دانم چرا او رفت و نباید در این مورد صحبت کنم. تونی هم مربی خوبی است و مردم تبریز او را دوست دارند. او توانسته تراکتور را در جام حذفی قهرمان کند و یواش یواش می تواند این مربی در تراکتور باز هم نتیجه بگیرد. من بازیکن تراکتور هستم و می خواهم به تیم کمک کنم.

بازی با نفت سخت است

بازی بعدی با نفت مسجدسلیمان خیلی سخت است و باید 11 نفر در زمین تمرکز کنند تا بتوانیم نتیجه بگیریم. ما باید در تمام بازی خوب کار کنیم چون اگر تمرکزمان را از دست بدهیم کارمان در حانه حریف سخت می شود.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها