کد خبر: ۲۹۷۰۵۰
زمان انتشار: ۱۹:۳۲     ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
تيم فوتبال استقلال پس از کسب 3 پيروزي در رقابت هاي ليگ‌برتر فوتبال ايران روز جمعه مسابقه سختي مقابل گسترش در تبريز خواهد داشت.
به گزارش "ورزش سه" آبی ها برای این دیدار جاسم کرار محمد ستاره عراقی خود را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهند داشت و این در شرایطی است که آرش برهانی مهاجم باتجربه آبی‌پوشان نیز به دلیل دریافت کارت محروم است.

با این وصف امیر قلعه‌نویی که در هر سه مسابقه قبلی با شیوه 3ـ3ـ4 به میدان رفته است، راهی جز این ندارد که سجاد شهباززاده را یک خط به عقب بکشد و او را جانشین کرار کند. با این تغییر استقلال از حضور دو مهاجم ثابت خود در بازی های قبلی (برهانی و شهباز) محروم خواهد شد. البته آنها میلاد سلیمان فلاح و بهنام برزای را روی نیمکت دارند اما باز هم با توجه به اینکه یعقوب کریمی دیگر عنصر مثبت ترکیب استقلال مصدوم شده و بیرون می‌ نشیند، احتمالا قلعه‌نویی جانب احتیاط را بیشتر رعایت خواهد کرد بخصوص که تیم گسترش فولاد در خط جلو بازیکنان خلاق و خطرناکی دارد که می‌ توانند برای هر تیمی دردسر درست کنند.

در بازی گسترش رضا عنایتی مهاجم راس آبی‌پوشان خواهد بود و احتمالا بهنام برزای در نقش مهاجم مکمل فضای اطراف او را پوشش خواهد داد. البته باید برای قطعیت این مساله تا فردا صبر کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها