کد خبر: ۲۹۷۰۶۱
زمان انتشار: ۱۹:۳۵     ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
هافبک تيم ذوب آهن راجع به دربي روز جمعه اصفهان عقيده دارد: بازي سختي است چرا که سپاهاني ها مي خواهند به حضور خود در صدر جدول ادامه دهند و ما هم مي خواهيم به بازي هاي خوبمان ادادمه دهيم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، قاسم دهنوی را جع به وضعیت فعلی تیمش و همینطور دربی روز جمعه در اصفهان گفت: لازم به گفتن نیست که بازی سختی است، آنها نمی خواهند از کورس قهرمانی عقب بمانند و ما هم نمی خواهیم روند خوب امتیازگیری مان را قطع کنیم. در حال حاضر ذوب آهن هم قشنگ بازی می کند و هم بازی هایش را می برد و فکر می کنم از این جهت در بین کارشناسان و فوتبالی ها، تیمی قابل احترام شده ایم.

وی در مورد شرایط فعلی بازیکنان ذوب آهن گفت: خدا را شکر همگی آماده هستیم و همه پشت هم و بدون ذره ای غرور می خواهیم به ادامه روند نتیجه گیری هایمان ادامه دهیم. امیدوارم بتوانیم دل هوادارانمان را شاد کنیم تا بعد از دو سه فصل بالاخره یک نفس راحتی بکشند، آنها حتی در روزهای سخت این فصل هم با ما بودند و لایق خوشحالی هستند. اما در حقیقت باید قبول کنیم سختی کارمان تازه شروع شده است.

دهنوی که سابقه دو حضور در دربی تهران را هم در سابقه خود دارد می گوید: به نظرم دربی اصفهان از دربی تهران خیلی جذابتر است چراکه اینجا گلهای بیشتری می بینیم و تیمها با آزادی عمل بیشتری بازی می کنند.

وی راجع به فشار هواداران تیمهای رقیب در دربی ها گفت: آن زمانی که در پرسپولیس بودم صحبت راجع به امضای قرارداد داخلی با استقلال بود، بالاخره خدایی بالای سر است، شما بدانید من قبل از پیوستن به تراکتور حتی یک برگ از قرارداد داخلی هم با این تیم امضا نکرده بودم، سال بعدش نیز، زمانی که با سپاهان هم قرارداد داخلی بسته بودم و به تمرینات این تیم رفتم، باید به پرسپولیس برمی گشتم چراکه قبلش با پرسپولیسی ها قرارداد داخلی امضا کرده بودم و اگر به این تیم برنمی گشتم یک سال محروم می شدم، وگرنه هیچکسی سپاهان را با آن شرایط ول نمی کند و برود پرسپولیس که همه می دانند چقدر حاشیه دارد و معلوم نیست چک هایش کی نقد می شود و هزارتا مشکل دیگر. بهرحال اگر در بازی با سپاهان، هواداران آن تیم به من ناسزا بگویند و یا الفاظی همچون پولکی را برایم به کار ببرم من حرفی نمی زنم چرا که هیچکدام از آنها نمی دانند چه اتفاقاتی افتاده است و از مسائل بین من و آقای رحیمی خبری ندارند.

دهنوی راجع به حضور خود در پرسپولیس گفت: برای این تیم از جان و دل مایه گذاشتم و هرآن چیزی که مربی تیم می خواست در زمین پیاده می کردم، همانطور که دیدید همان تیم دوم شد و بعد از سالها به لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد، اما چیزی که هست بسیار چوب لای چرخ این تیم می گذاشتند و نمی خواستند نتیجه بگیرند، حتی خیلی ها می خواستند زیر پای من را خالی کنند چرا که اهل باج دادن نبودم بنابراین ممکن بود از من خوششان نیاید. چرا من در تیمهای تراکتورسازی، مس و ذوب آهن حاشیه نداشتم؟ اما پرسپولیس هم حاشیه داشت و هم ضرر مالی، من هنوز از این باشگاه چک دارم که چک مربوط به یک دستفروش است. حتی شما همین امسال را ببینید؟ آن از آقای دایی که زیر پایش را خالی کردند و این هم از آقای درخشان که نمی گذارند کار کند. برای خیلی ها مهم این است که این تیم نتیجه نگیرد تا روی کار بیایند و دست از حاشیه سازی خود بردارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها