کد خبر: ۲۹۷۲۷۹
زمان انتشار: ۱۲:۰۵     ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسيم، رئيس رسانه ملي در ديدار با رئيس هيئت امناي رسانه‌هاي سوريه با بيان اينکه حمايت رسانه‌هاي ايران سبب پايداري سوريه شد گفت: اکنون دشمنان ملت سوريه در بين همه ملت‌هاي جهان گروهي تروريست شناخته مي‌شود.

به گزارش «نسيم»، محمد سرافراز در ديدار با رئيس هيئت امناي رسانه‌هاي سوريه گفت: سوريه با جنگ ظالمانه‌اي درگير است اما با استفاده از دو بال رزمندگان و رسانه‌هاي جبهه مقاومت توانسته وضعيت را در جبهه‌ها تغيير دهد.
رئيس رسانه ملي با اشاره به تشتت دشمنان سوريه افزود: اکنون دشمنان ملت سوريه در بين همه ملت‌هاي جهان گروهي تروريست شناخته مي‌شود.
سرافراز با تشريح ظرفيت‌ها و توانايي‌هاي راديو و تلويزيون ايران گفت: آماده‌ايم همکاري‌هاي رسانه‌اي را باز هم گسترش دهيم.
رئيس هيئت امناي رسانه‌هاي سوريه نيز در اين ديدار ضمن ابراز خرسندي از سفر به جمهوري اسلامي ايران گفت: در بازديد از بخش‌هاي مختلف صدا و سيما خوشحال و شگفت زده شدم و اميدوارم بتوانيم همکاري‌هاي خود را با راديو و تلويزيون ايران در بخش‌هاي مختلف توسعه دهيم.
محمد رزوق افزود: ما از موضع حمايت گرانه رسانه‌هاي جمهوري اسلامي ايران در قبال سوريه و حمايت‌هاي ملت ايران از سوريه تشکر مي‌کنيم چرا که اين حمايت‌ها باعث پايداري ما شده است و ان‌شاءالله عامل پيروزي مشترک ما مي‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها